Gå til innhold

Once in a lifetime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg fram hvis jeg for den ene gangen i livet ønsker å realisere en fantasi, som er gruppesex/gangbang? Meg og flere menn. I et miljø som er trygt, blant mennesker som er vant til slikt.

Det høres sikkert vanvittig ut, men dette er en mangeårig fantasi og jeg opplevde noe forleden som fikk meg til å tenke at ting må oppleves, ikke bli noe man angrer på at man ikke gjorde. En gang fantes det en swingersklubb i Nydalen. Den er vel borte. Er det andre slike steder i Oslo-området nå?

Fetisjmiljøer er ikke min greie, jeg er ingen sub på den måten og det er uaktuelt med noe BDSM-miljø. Og - jeg er ikke gæer'n eller desperat. Jeg er under 30, i full jobb, fit og fresh. Jeg har bare lyst til å oppleve dette.

Noen som vet?

Og - please: De som bare vi synse/mene noe om dette, eller fortelle meg at det er dumt/feil/risikabelt, trenger ikke å svare. Dette er gjennomtenkt.

Anonymkode: 9f2e4...93a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke avfeid fetish/BDSM-miljøet fullstendig her. De som søker slike ting, oppsøker gjerne dette på en eller annen måte. Det kan vel være vanskelig å realisere noe sånt uten å vite hvor man skal lete.

Samtidig er det heldigvis noe de fleste i dette miljøet skjønner, er det at man ikke nødvendigvis er det ene eller andre selv om man ønsker en gangbang. Man trenger ikke være sub for å like dette.

Ta en titt på Fetlife. Det er selvfølgelig "mye rart" der, men det er også kanskje en av de bedre metodene for at du skal få realisert denne fantasien.

Lykke til :)

Anonymkode: bb2d0...2fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg dro på VIP-room, men det er vel stengt nå.

Anonymkode: 4e97a...e66

Skrevet

Club Fantasy ved Tønsberg, ikke vært der selv, men tror du kan finne det du leter etter der😀

• Liker 1
Skrevet

Den i Nydalen er ikke der lenger. Det er den i Tønsberg. Evt så har du cat people i oslo (tror de har flyttet seg til bislett nå). Det er ikke en sexklubb i den forstand, men du kan møte likesinnede der. 

Anonymkode: 463f1...8e2

Skrevet

Takk for tips. Jeg utforsker dette nærmere. Tror Tønsberg kan være en god idé. 

Anonymkode: 9f2e4...93a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...