Gå til innhold

Irriterende menn som tuter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever dette til stadighet når jeg er ute og går.  

Hva er det de tuter på meg for? Jeg går ikke i veien for noen. Var en dag en mann kjørte forbi meg,stakk hodet ut av vinduet og laget bjeffe og knurrelyder mot meg. En annen tutet på meg da jeg satt på en benk,og det kun var jeg som satt der. Hva mener de med det? Ja,jeg er dum. 

Anonymkode: 86f7d...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er du ute etter at folk sier at de sikkert synes du er sexy? 🤣

Anonymkode: 4e1cd...b0f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er du ute etter at folk sier at de sikkert synes du er sexy? 🤣

Anonymkode: 4e1cd...b0f

Er ikke i nærheten av å være sexy. Heller det motsatte. 

Skrevet (endret)

1) De tuter ikke på deg men en annen person, og du bare antar at alt handler om deg på godt og ondt

2)Du gjorde noen som de oppfattet som dumt men som du ikke synes er galt, feks masse folk som vandrer på rødt lys i svima eller går over veien der det ikke burde gjøres.

Jeg tuter på folk som gjør idiotiske ting i trafikken, litt negativ feedback er bare bra

Endret av NakenPanda
Skrevet
1 minutt siden, NakenPanda skrev:

1) De tuter ikke på deg men en annen person, og du bare antar at alt handler om deg på godt og ondt

2)Du gjorde noen som de oppfattet som dumt men som du ikke synes er galt, feks masse folk som vandrer på rødt lys i svima eller går over veien der det ikke burde gjøres.

Jeg tuter på folk som gjør idiotiske ting i trafikken, litt negativ feedback er bare bra

Jeg befant meg på fortauet. Ingen andre i nærheten.

Skrevet

Opplevde det samme når jeg var på sparkesykkel. Da kom en bilfører i full fart selv om det var overgangsfelt der. Sånn skal man ikke kjøre mot et overgangsfelt, det vet jeg. 

Han ble sur for at jeg ristet på hodet, og ropte noe tull ut av vinduet til meg. 

Anonymkode: c64e4...4ba

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever dette til stadighet når jeg er ute og går.  

Hva er det de tuter på meg for? Jeg går ikke i veien for noen. Var en dag en mann kjørte forbi meg,stakk hodet ut av vinduet og laget bjeffe og knurrelyder mot meg. En annen tutet på meg da jeg satt på en benk,og det kun var jeg som satt der. Hva mener de med det? Ja,jeg er dum. 

Bjeffe og knurrelyder - virkelig?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde det samme når jeg var på sparkesykkel. Da kom en bilfører i full fart selv om det var overgangsfelt der. Sånn skal man ikke kjøre mot et overgangsfelt, det vet jeg. 

Han ble sur for at jeg ristet på hodet, og ropte noe tull ut av vinduet til meg. 

Anonymkode: c64e4...4ba

Folk er dumme. Men jeg gikk på fortauet stille og rolig,han kjørte forbi,bare rullet ned vinduet og laget grrr lyder mot meg..så kjørte han videre. Guttegjenger pleier å tute på meg også. Midt på natten av og til.De tenker ikke på at folk kan bli så redde at de havner uti veien...neida.

Skrevet
Akkurat nå, Teatrica skrev:

Bjeffe og knurrelyder - virkelig?

Ja,og det var ekkelt.

Skrevet

De synes vel du er sexy. I alle fall det første jeg tenkte når jeg leste at de lager bjeffe og knurrelyder. Noen gjør det kanskje bare på gøy også. Vet aldri med folk. 

Skrevet

Skrevet

Noen ganger når jeg kjører forbi 1-2 personer som står eller går på siden av veien eller venter på buss eller noe så tutter jeg og vinker sånn ,hei hei ,akkurat som om jeg kjenner personen. Egentlig jeg aner ikke hvem de er men jeg liker å få de litt forvirret sånn at de tenker "hvem i hulleste var det ,var det han Stian eller .... ,nei nei det var Bjørn han kjører bil med sånn farge osv ".

lol

yup ,i have som issues ,lol

Anonymkode: 1b5bb...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...