Gå til innhold

Hva var deres tidligste tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er i første prøveperiode, og venter mensen disse dagene. Lurer på hva deres tidligste tegn på graviditeten var, og hvilken uke?😀 Har vært kvalm de siste dagene, men vil ikke ha for store forhåpninger ☺️

Anonymkode: c24fe...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 4. Helt ekstremt ømme brystvorter, det gjorde direkte vondt og dusje. Hadde en merkelig følelse i kroppen som jeg ikke klarer og beskrive. Krysser fingrene for deg❤️

Anonymkode: 74ca5...6d4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uke 4. Helt ekstremt ømme brystvorter, det gjorde direkte vondt og dusje. Hadde en merkelig følelse i kroppen som jeg ikke klarer og beskrive. Krysser fingrene for deg❤️

Anonymkode: 74ca5...6d4

Takk for svar, ja veldig spennende dette 😍

Anonymkode: c24fe...06b

Skrevet

Første gang så jeg det på brystene noen dager før forventet mens. De var blanke, store og med masse nye synlige blodårer. Siste graviditet merket jeg jern/blodsmak i munnen. Kun hatt det under graviditet. Usikker på hvor langt jeg var på vei, 3-4 uker ca. Har blitt kvalm tidlig i alle graviditeter, kvalmen har nok kommet noen dager før mens og tatt seg opp etter forventet mens.

Anonymkode: 5c148...1cf

Skrevet

Ømme bryster, slapp, stikking i underliv. Bare noen dråper blod ved forventet mens. Følte jeg ble forvandlet på en måte.

Anonymkode: 69bdf...683

Skrevet

Utpreget sære drømmer uka før forventet mens. Jeg husker aldri hva jeg drømmer til vanlig, men dette er snakk om drømmer man rødmer av og husker godt for å si det sånn. 

Alle tre gangen har det vært likt.

Første gangen så tenkte jeg ikke at det var en sammenheng, andre gangen så tenkte jeg at det måtte være en tilfeldighet og tredje gangen så visste jeg at dette er helt klart mitt tidlige tegn for graviditet. Aldri hatt lignende drømmer ellers 

Anonymkode: 29aea...db5

Skrevet

Med to av dem startet det med oppkast. Med den tredje våknet jeg opp og så ut som Pamela. Det var helt latterlig, jeg klarte ikke å presse puppene inn i bhen som passet fint kvelden før. 

Anonymkode: 10baa...627

Skrevet

Sultfølelse konstant 

Anonymkode: 38e3c...a0a

Skrevet

absolutt ingen tegn!

Har mere symptomer når jeg ikke er gravid.

Har egentlig ingen symptomer annet enn hyppigere tissing fom uke 7-11 ish. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sultfølelse konstant 

Anonymkode: 38e3c...a0a

Det er det verste. Føler du magen er sånn tom? Liksom at uansett hvor mye man spiser er det er sånn merkelig sug i magen? Helt absurd følelse. 

Anonymkode: 69bdf...683

Skrevet

Masse mensmurringer. Har også alltid ømme bryster mellom el og mensen, men denne gangen gikk ikke ømheten bort når mensen skulle komme. De forble ømme😊

Anonymkode: ca2c6...70b

Skrevet

En bitteliten blødning noen dager før mensen skulle ha kommet. Har vært slik alle tre graviditetene. 

Anonymkode: 000b6...b8f

Skrevet

Hadde ingen symptomer i det hele tatt. Har merket noe de siste ukene og jeg er 11 uker.

Anonymkode: f70e8...cd4

Skrevet

Uteblitt mens. 

Anonymkode: d9ee5...58d

Skrevet

Økt utflod, mensen murringer og uteblitt mens. Kjentes ut som mensen skulle komme hvert øyeblikk. 

Skrevet

Ett par veldig kraftige stikk i livmoren et par dager før forventet mens. Så begynte jeg å være veldig trøtt i en lang periode. ca uke 3 til 15. Var generelt mye kvalm fra ca uke 5 til uke 10.

Skrevet

Ekstremt ømme bryster, såpass at det var ubehagelig å ta av bh, nesten vondt når dusjstrålene traff. Og helt usannsynlig trøtt.

Anonymkode: 5b769...4d5

Skrevet

Jeg fikk veldig ømme bryster, spesielt på sidene av brystene mot armhulene. Merket det dagen før mensen skulle ha kommet. 

Anonymkode: 5ece6...bbc

Skrevet

Første tegn var at det ikke var noen tegn.. ingen ømme bryster som jeg pleide før ikm og ingen murring 

Anonymkode: 30437...80b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...