Gå til innhold

Stygge blikk fra folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av at jeg får stygge blikk fra folk når jeg er ute? Det hender ikke ofte,men innimellom. På lørdag var jeg ute å handlet, og foran meg i køen sto en middelaldrende dame og glodde på meg med et merkelig blikk. Hun så på ansiktet mitt,ristet på hodet som om hun var oppgitt over noe,betalte og gikk.

Selv så hun ikke så spesiell ut hun heller. Stor potetnese,halvlangt farget sort hår,mummitroll-lignende kropp,lav osv osv. Lurer virkelig på hva hun mente med det blikket der. Hun burde alvorlig talt ha tenkt litt mer på hvordan hun selv ser ut,før hun dømmer andre 😐

Anonymkode: 4fe80...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare skulle ønske hun så ut som deg ?

Anonymkode: eac3b...d29

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun bare skulle ønske hun så ut som deg ?

Anonymkode: eac3b...d29

Tror neppe det var det hun tenkte. Hun så på meg slik som dette 👉 : 😒  Jeg ser definitivt ikke noe spesiell ut (mer rar) 

Skrevet

Har opplevd det en del selv, spesielt da jeg var yngre. Aldri helt funnet ut hvorfor jeg heller 

Anonymkode: 7f487...850

Skrevet

Noen damer har konstant resting bitch face. De gir stygge blikk til alle 24/7. 

Anonymkode: 84520...caf

• Liker 7
Skrevet

Sto du veldig nært henne? Kanskje du ikke holdt meteren?

• Liker 11
Skrevet

Kanskje hun var i helt egne tanker, tenkte på en konflikt med en kollega, og at øynene bare var mot deg? Kanskje hun kom på at hun hadde glemt noe, hadde en indre dialog og endte opp med å riste på hodet som en bekreftelse for seg selv at hun ikke gadd å gå inn i butikken igjen for å finne de rødbetene og så stille seg bakerst i køen igjen?

Jeg ser forresten sur ut når jeg ikke smiler. Har tunge øyelokk og en munn som ser sur ut selv om jeg ikke er det. 

Anonymkode: 3751b...386

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Violetta skrev:

Sto du veldig nært henne? Kanskje du ikke holdt meteren?

De har jo klistret på de "merkene" på gulvene i butikken,og de holder jeg meg bak. Så var nok ikke derfor heller. Hun så bare kjempeirritert ut på meg. Skjønner ikke hvorfor.

Skrevet

Det kommer av at du er litt selvopptatt og tror at alt handler om deg. Neida. Men de færreste dømmer andres utseende slik du gjør, så akkurat det behøver du ikke bekymre deg for.

Anonymkode: 2178f...463

• Liker 5
Skrevet

Resting bitch face? Sto og tenkte gjennom noe fra dagen hun irriterte seg over? Og så er du bare litt selvbevisst og tror alle glor på deg når det egentlig er få som enser deg.

Eventuelt høres det jo ut som du glodde på henne også, det kan jo være irriterende.

Er det evt noe ved utseende ditt, spesielle klær, piercinger, tatoveringer..?

Anonymkode: 0468f...1d8

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Resting bitch face? Sto og tenkte gjennom noe fra dagen hun irriterte seg over? Og så er du bare litt selvbevisst og tror alle glor på deg når det egentlig er få som enser deg.

Eventuelt høres det jo ut som du glodde på henne også, det kan jo være irriterende.

Er det evt noe ved utseende ditt, spesielle klær, piercinger, tatoveringer..?

Anonymkode: 0468f...1d8

Jeg la merke til at hun glodde på meg. Derfor så jeg på henne. Rare klær går jeg i (veldig mye farger), men det gjorde da hun også. Hun gikk i helsvarte klær,farget sort hår. Hun lignet på en middelaldrende goth. Jeg står aldri å glaner sånn på andre. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer av at du er litt selvopptatt og tror at alt handler om deg. Neida. Men de færreste dømmer andres utseende slik du gjør, så akkurat det behøver du ikke bekymre deg for.

Anonymkode: 2178f...463

Jeg dømmer aldri etter utseendet,men jeg beskrev det sånn som hun selv så ut. Dømte hun meg etter hvordan jeg så ut (noe som så ut til at hun gjorde i aller høyeste grad),så har jeg lov til å undre. 

Skrevet

Jeg ble alltid mobbet på skolen av jentene i klassen for hvordan jeg så ut,og de hadde nøyaktig det samme blikket hun gav meg.  

Skrevet

Jeg sender dødsblikket til alle som driter i å sprite hender/holde avstand.

Anonymkode: f5153...bf4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sender dødsblikket til alle som driter i å sprite hender/holde avstand.

Anonymkode: f5153...bf4

Men jeg holdt god avstand. Var ikke i nærheten av å stå oppå henne. 

Skrevet

Kan være mange grunner, f.eks folk som har en dårlig dag, de syntes ikke du holder nok avstand eller folk som rett og slett syntes du er pen. Tenker da på damer som ser deg og blir misunnelig og sikkert ikke føler de er så pene selv. Det er også mange som sliter med forskjellige og kan se veldig sure ut. Jeg gjør det selv når jeg sliter veldig med angst.

Skrevet

Det kan jo hende hun ga deg blikket, men det kan også hende at du er litt for selvbevisst og tolker verden dithen at alt som gjøres gjøres mot deg. Vært der selv, når jeg slet litt mer med angst enn jeg gjør nå f eks. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplever også noen ganger det, men er nok fordi jeg har en stor tatovering som dekker halsen på den ene siden. Jeg tenker at hvis folk ikke liker meg for kun den tatoveringen, da er det helt greit. Jeg trenger ikke å bli likt av dømmende ukjente mennesker. 

Hev deg over det, noen mennesker liker ikke andre som ikke er 100 prosent A4. Bare overse dem ❤️

Anonymkode: 7300c...e6e

Skrevet

Smil til de og si "Hei! 😊". Det gjør jeg, og veldig ofte blir personen som ser stygt på meg, ganske rød i trynet og flau mens de smiler skeivt og sier forsiktig hei tilbake. Det er som om de tenker "faen, her stod jeg og dømte henne og kroppen hennes/stilen hennes og prøvde å drepe henne med blikket mitt, og så er hun hyggelig og sier hei til meg 🤒😬"

Anonymkode: 23005...a03

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg opplever også noen ganger det, men er nok fordi jeg har en stor tatovering som dekker halsen på den ene siden. Jeg tenker at hvis folk ikke liker meg for kun den tatoveringen, da er det helt greit. Jeg trenger ikke å bli likt av dømmende ukjente mennesker. 

Hev deg over det, noen mennesker liker ikke andre som ikke er 100 prosent A4. Bare overse dem ❤️

Anonymkode: 7300c...e6e

Folk er så skada som skal stirre på alle som ikke er en del av den grå massen. Går ikke i fargerike klær og har ikke synlige tatoveringer, men bare tanken på å stirre og utøve uhøflig oppførsel for noe så banalt er skammelig og mangel på folkeskikk. 

Anonymkode: ea32f...19c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...