Gå til innhold

Vippeextensions under graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt vippeextensions en god stund nå og vil gjerne fortsette med det, men jeg lurer på hvordan man gjør det når magen vokser og man helst ikke skal ligge på ryggen? Noen som har noen tips eller som er/har vært gravid og brukt vippeextensions selv? :) 

Anonymkode: fa8be...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen grunn til at du ikke skal ligge på ryggen slik med mindre legen har sagt det grunnet din situasjon. Grunnen til at man helst ikke skal sove på ryggen er at man rissikerer å ikke kjenne ubehag. 

Anonymkode: bf0d8...33c

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen grunn til at du ikke skal ligge på ryggen slik med mindre legen har sagt det grunnet din situasjon. Grunnen til at man helst ikke skal sove på ryggen er at man rissikerer å ikke kjenne ubehag. 

Er vel mtp vena cava syndrom at man ikke skal ligge på ryggen. Skjønner at jeg ikke skal fortsette å ligge på rygg om det er ubehagelig, men lurer på om det er en annen måte å løse det på så man kan slippe å ligge flatt på rygg 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Snakk med vippedama di, mange lar deg ligge på siden mens de tar et øye, så snur du deg så tar de andre

Anonymkode: 5b10e...727

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med vippedama di, mange lar deg ligge på siden mens de tar et øye, så snur du deg så tar de andre

Anonymkode: 5b10e...727

Takk for tips :) 

Skrevet
Akkurat nå, Ishm skrev:

Hvorfor er vippe extension såpass vitkig for deg

Er ikke så viktig at jeg hadde gjort det hvis det var fare for barnet, men jeg syns det er veldig deilig å slippe å sminke meg så dersom det fortsatt lar seg gjøre mens jeg er gravid så vil jeg gjerne fortsette med det :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg begynte faktisk å reagere på limet når jeg var gravid. Vær litt obs på det, da det visstnok ikke er å uvanlig😊 

Anonymkode: 4ab83...854

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mtp vena cava syndrom at man ikke skal ligge på ryggen. Skjønner at jeg ikke skal fortsette å ligge på rygg om det er ubehagelig, men lurer på om det er en annen måte å løse det på så man kan slippe å ligge flatt på rygg 🤷🏻‍♀️

Ved Vena Cava så vil man bli kvalm, svimmel og føle seg dårlig. Så ikke dårlig å ligge på ryggen når man er våken for da vil man merke at man blir uggen. Men om man sover så vil man ikke nødvendigvis våkne av det, og derfor er det trygt å sove på rygg. 

Anonymkode: 1d747...2bb

Skrevet

Ligger jo på ryggen ved evt undersøkelser og ultralyd. Det tar kanskje lengere tid å sette på vipper og man ligger kanskje flatere enn det? Ville ikke tro at det var noe kjempe problem altså, kanskje få noen puter og bygge opp litt slik at du ikke ligger helt flatt? 

Anonymkode: c7011...224

• Liker 1
Skrevet

Når du er våken så er det ikke farlig, da vil du jo merke evt ubehag. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte faktisk å reagere på limet når jeg var gravid. Vær litt obs på det, da det visstnok ikke er å uvanlig😊 

Anonymkode: 4ab83...854

Ja, jeg har også lest at man kan reagere selvom man ikke har reagert tidligere! Begynte du å reagere fra starten av graviditeten eller kom det etterhvert? Jeg er ikke så langt på vei enda, men har fylt på to ganger mens jeg har vært gravid uten noen reaksjoner 🤷🏻‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...