AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Jeg ønsker å jobbe som hudterapeut, men det er lenge siden jeg tok utdannelsen og har aldri praktisert yrket. Er det noe håp tror dere? Hvordan gå frem? Jeg har jobbet innenfor bransjen med salg og veiledning...... Er det mulig å få noe praksis noe sted tror dere? Anonymkode: aeccd...f2e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Ingen erfaring på akkurat det området, men umiddelbart tenker jeg at det kan bli litt vanskelig. Hva med å ta noe videreutdanning eller kurs for å få oppdatert kunnskapen litt? Anonymkode: fd4a0...89c 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Forhør deg med en som driver salong om du kan gå "i lære" der, mot at du gjør noe arbeid for dem? Hvis du har salgserfaring kan du kanskje bidra med noe? Anonymkode: a6ca5...ab5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Det er fullt mulig å ta korte kurs på 1-2 dager for å oppdatere deg på teknikker og trender. Kan også være «lærling» hos en salong. Anonymkode: dd4ca...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå