Hunmedham Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Denne typen spørsmål er det mye av på forumet. Kan ikke de som poster slike innlegg tenke at det kanskje ikke finnes noe som "menn" tenker eller gjør, like lite som at "kvinner" er én gruppe som generelt mener, tenker eller tenner på det samme? Der én kvinne liker noe, liker en annen kvinne noe helt annet. Det samme gjelder menn. Jeg har ofte opplevd å være likere noen typer menn enn jeg er lik andre kvinner. Dette er mennesker, som er forskjellige. Kjønn har ikke så mye å si, i hvert fall mindre enn de menneskelige forskjellene. Legg til at preferanser, tanker og ideer også endrer seg inni den enkelte, avhengig av humør, dagsform, alder, livsfase etc. så blir ting enda mindre oppskriftsmessig.
Bamseklemmer Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 4 timer siden, Hunmedham skrev: Jeg har ofte opplevd å være likere noen typer menn enn jeg er lik andre kvinner. Dette er mennesker, som er forskjellige. Kjønn har ikke så mye å si, i hvert fall mindre enn de menneskelige forskjellene. Legg til at preferanser, tanker og ideer også endrer seg inni den enkelte, avhengig av humør, dagsform, alder, livsfase etc. så blir ting enda mindre oppskriftsmessig. Jeg tror det kommer av at det finnes iallefall to typer kvinner og menn.. Noen er bare mye kåtere og mere seksuelt opplyst og belært enn andre. De er ofte nyskjerrig på å prøve å forstå og prøve noe nytt. De "kåtingene" jeg diskuterer med på andre forum er også mye mere hyggeligere med hverandre. Det er iallefall ikke noe sjikane eller mobbing hvis du liker eller tenner på noe spesielt. En annen fordel med å være en kåting, er at det er umulig å være sur og bitter... som oftes oppleves kåtinger som positive, blidspent og hyggelige😅 Forsto jeg deg rett eller ble dette skivebom?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Kan jo være fint å se hva FORSKJELLIGE menn og kvinner tenker. Trenger ikke å bety at alle menn eller alle kvinner tenker på èn måte. Anonymkode: 83ef6...782
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 5 hours ago, Hunmedham said: Denne typen spørsmål er det mye av på forumet. Kan ikke de som poster slike innlegg tenke at det kanskje ikke finnes noe som "menn" tenker eller gjør, like lite som at "kvinner" er én gruppe som generelt mener, tenker eller tenner på det samme? Der én kvinne liker noe, liker en annen kvinne noe helt annet. Det samme gjelder menn. Jeg har ofte opplevd å være likere noen typer menn enn jeg er lik andre kvinner. Dette er mennesker, som er forskjellige. Kjønn har ikke så mye å si, i hvert fall mindre enn de menneskelige forskjellene. Legg til at preferanser, tanker og ideer også endrer seg inni den enkelte, avhengig av humør, dagsform, alder, livsfase etc. så blir ting enda mindre oppskriftsmessig. Helt enig med deg. En forlengelse av dette er at det er altfor mye mannsfiendtlighet på dette forumet. Hva enkelte sier om menn, og hvor mange likes slike poster får, er utrolig deprimerende. Anonymkode: bba61...a61 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig med deg. En forlengelse av dette er at det er altfor mye mannsfiendtlighet på dette forumet. Hva enkelte sier om menn, og hvor mange likes slike poster får, er utrolig deprimerende. Anonymkode: bba61...a61 Og vice versa. Anonymkode: d9ea8...74b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: eller ble dette skivebom? Ca som vanlig. Anonymkode: 44134...37b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 9 timer siden, Hunmedham skrev: Jeg har ofte opplevd å være likere noen typer menn enn jeg er lik andre kvinner. Det tror jeg andre har opplevd at du kan være også :) Anonymkode: ebbd4...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå