AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Jeg er syk for tiden og har masser av tid til å se tv. I det siste er det beverlyhillsfruene som blir gransket. Men, jeg forstår ikke hva dette egentlig er? Er alle konfliktene virkelige eller er det avtalt spill? Noe må jo være det siden det også er omtalt i media. En annen ting som provoserer meg max er hvordan småhundene til Lisa Vanderpump blir behandlet. Særlig den slappe ulldotten mannen hennes alltid bærer på. De gir seg ut for å være dyrevernere men det ser ikke mye bra ut i mine øyne. En hund skal springe rundt befridd for blonder og stæsj som en annen ballerina. Andre som ser på og har synspunkter? Anonymkode: acf93...e32 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 (endret) Jeg har fått med meg mye av intrigene der ja og den hunden som blir bært rundt av "Ken" er visstnok syk på et eller annet vis. Vet ikke helt...kan det ha noe med hudsykdom å gjøre og at de derfor kler på og bærer den så veldig mye? Lurer litt på det ja, men det er jo vanlig at damene har minst en veskehund som de har full garderobe til, så mange av hundene lever nok ikke et godt hundeliv slik vi tenker at de skal gjøre. Verden er full av underlige levemåter og der over er alt normalt, selv om det er veldig uvanlig på verdensbasis. Alt går dessuten an om en har nok penger. Glemte å svare på intrigegreiene. Tror nok at mye er avtalt spill, for ellers blir det ikke noe å se på for resten av verden, men jeg tror dessverre at overfladiskheten har godt grep om dem. En del typer irriterte/sinte damer i flokk er en farlig ting både her og der. De som er vant til å kunne gjøre og si hva de vil grunnet deres økonomiske status og "yrkesglamour"...gjør det nok litt ekstra for å få følgere på nett. De tjener fett, uansett hvor skinny de fremstår. Jeg er veldig lei av dem for å si det som det er. De fremstår ikke som gode representanter for menneskerasen. Endret 22. september 2020 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Hvor langt har dere kommet? Jeg har sett de første seks sesongene. Virker som castingen handler mye om å kunne lage drama, blir det ikke nok intriger så bytter de til noen andre fruer. Og hunden til LVP har alopecia for hunder, altså den har mistet pelsen, og må derfor ha klær sier de. Virker som de har fokus på forskjellige ting i forskjellige sesonger, for etter de første to sesongene er det ikke så mye filming om de hundene. Anonymkode: 51a43...65a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Her var det mange som ikke her skjønt hva det her går ut på. Anbefaler dere å Google og se flere av disse sesongene. Eller enda bedre, la vær hvis man ikke forstår konseptet. Anonymkode: fc4b6...685
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 0.13, AnonymBruker skrev: Her var det mange som ikke her skjønt hva det her går ut på. Anbefaler dere å Google og se flere av disse sesongene. Eller enda bedre, la vær hvis man ikke forstår konseptet. Anonymkode: fc4b6...685 Forstå konseptet 😂 Anonymkode: 51a43...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå