monja Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Nå har vi en Opel Astra stv, og en Ford Mondeo kombi, men vi vurderer å kjøpe en større bil - større enn stv, kanskje 7 seter eller type lik Transporter. Men hvilken bil skal vi velge? Hva er bra og hva er dårlig?
Gjest Leola Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke i tvil - jeg hadde valgt meg en VW Caravelle.
Cr@sh Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke i tvil - jeg hadde valgt meg en VW Caravelle. ← Helt helt enig!
Gjest MrsL Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Hvorfor Caravelle? De er stygge å se på........... Det finnes jo mange flotte 7-setere nå; Peugot har, Citroen Evasion, Renault har og det er sikkert flere som har, men jeg kommer ikke på flere i farten
Cr@sh Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 Hvorfor Caravelle? De er stygge å se på........... Det finnes jo mange flotte 7-setere nå; Peugot har, Citroen Evasion, Renault har og det er sikkert flere som har, men jeg kommer ikke på flere i farten ← Caravelle er ikke stygge da. Syntes de er skikkelig tøffe, jeg. Se på denne da... Stilig! De bilen som du nevner er fine og se på de også - men så dårlig plass a gitt. I hvert fall hvis man skal bruke over 5 av setene... og det regner jeg med at man har tenkt til dersom man kjøper en 7-seter... Men, men... vi har hver vår smak da... og godt er det!
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #7 Skrevet 24. juli 2005 opel zafira (eller var det safira) ← :enig: :enig: Synes også Caravelle er stygg..... (Ja selv etter å ha sett på bildet)
Cr@sh Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 :enig: :enig: Synes også Caravelle er stygg..... (Ja selv etter å ha sett på bildet) ← Ja, vi har forskjellig smak. Enig i at Caravelle ikke er verdens vakreste, men den er absolutt ikke stygg og ikke mindre pen heller.... Det finnes nok mange biler som er penere enn Caravelle - men så er det veldig få biler du kan trille barnevogna og 2 sykler rett inn i bagasjerommet på da...
Cr@sh Skrevet 24. juli 2005 #9 Skrevet 24. juli 2005 ...og sånn for å ha nevnt det... Jeg kjører ikke Caravelle altså... (men skulle gjerne gjort det...)
Gjest LoisLane Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har kjørt Caravelle i flere år, og det var utrolig deilig å slippe å tenke når vi pakket til ferier o.l. Alt går inni! Barnevogner rett inn, sykler, ski... Vi holder på å kjøpe ny bil nå, og vi planlegger en Volkswagen Touran. Synes Opel Zafira blir litt plastikkaktig,
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #11 Skrevet 26. juli 2005 VW Touran er omtrent den eneste familebilen som er kul også
Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2005 #12 Skrevet 27. juli 2005 Man kan trille sykler og barnevogner rett inn i feks. en Citroen Evasion også da. Det jeg mener er at Caravellen er så boksaktig. Liker ikke formen på den. De andre bilene jeg nevnte er litt mer "sportye" i looken sin
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #13 Skrevet 27. juli 2005 Hva med Seat Alhambra/Ford Galaxy/VW Sharan? Akkurat samme bilen, bare forskjellig merke. 7-seter, men ikke gigabil. (Vet ikke om det er 7- seter eller lasteplass som er det viktigste?) I "små" 7-setere er det ofte lite lasteplass. Skal dere ha 7 seter og god lasteplass blir det stor bil.
Gjest Revenka Skrevet 27. juli 2005 #14 Skrevet 27. juli 2005 Vi har en WV Touran. En fantastisk knallbil! Vil aldri bytte den ut! Det er en 7 seter bil, men vi har varebil pga gigantisk bikkje. Jeg har tidligere sagt at jeg godt kan bli yrkessjåfør så lenge jeg får kjøre en touran, og det mener jeg fortsatt. I love it! Til dere som skal bestille en touran: Vi bestilte vår i slutten av november, og vi fikk den ikke før i slutten av april. Stor etterspørsel og liten kvote til norge. Men den er verdt å vente på!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Hva er bra og hva er dårlig? Caravelle er definitivt dårlig. Mye feil og generell dårlig kvalitet. Skal du ha en slik stor bil som holder, bør du velge Hiace (det er en grunn til at uttrykket "uten Hiace stopper Norge" har kommet!).
Tjorven Skrevet 29. juli 2005 #16 Skrevet 29. juli 2005 opel zafira (eller var det safira) ← Zafira anbefaler jeg ikke. Har ikke hatt det selv, men denne bilen ligger helt på toppen over biler som har mest feil. Har også hørt om flere som sluter så med bilen sin at de aldri vil anbefale den.
liv Skrevet 29. juli 2005 #17 Skrevet 29. juli 2005 da jeg vokste opp hadde foreldrene til venninnen min Landrover. Digget den, var 9 seters da. http://www.landrover.com/no/no/Vehicles/overview.htm
Gjest Xavia Skrevet 29. juli 2005 #18 Skrevet 29. juli 2005 Synes også Caravelle er stygg..... (Ja selv etter å ha sett på bildet) ← Jeg og...
moka Skrevet 31. juli 2005 #19 Skrevet 31. juli 2005 chevrolet astro :-D der får vi med 2 bikkjer og masse bagasje og masse folk. og unge og barnevogn den dagen det kommer . og amerikansk er skikkelig solid! ( fikk erfare det selv, når en person ikke overholdt vikeplikten sin....) og automat er heller ikke å forakte..... og nei den bruker ikke masse bensin som sikkert alle tror!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #20 Skrevet 21. august 2005 Vi har en Peogeot 807. er kjempefornøyd med den. Har som regel bare 6 seter i,selv om vi har 7. Det mest fantastiske med den bilen er de automatisk glidene dørene. Ingen unger som er uheldige og dunker bildøra borti garasjeveggen eller enda verre, parkerte biler.... :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå