Gå til innhold

Kommer en forferdelig lukt på soverommet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste 2 mnd så har det kommet en ekstremt spesiell lukt på soverommet mitt. Har bodd her og sovet på det soverommet i 4 år... aldri hatt problem med lukt. nå de siste 2 mnd så har jeg måttet ha viduet oppe hele tiden ellers så er det nesten så jeg brekker meg av lukten her inne. Det er sykehjems-rom lukt ganger 10! Og den kommer bare sånn 5 min etter jeg lukker vinduet. Som om en gammel uvasket mann er i ferd med å dø her inne, sånn lukter det.. nermeste beskrivelsen jeg kan komme. Har en overmadrass som er et par år gammel om madrassbeskytter over. Dyne of pute blir vasket et par ganger i året og har det ellers rent og byttet sengetøy en gang i uka kanskje. Sover her alene. Er kvinne på 26 år og lukten kommer ikke fra meg, da ville jeg ikke luktet det. Det er sånn at jeg ikke klarer å være her inne om vinduet ikke er på vidt gap. 

Hva kan det her komme av? Det er skikkelig ubehagelig... æsj. 

Anonymkode: ae432...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du fått noen nye møbler i dett siste?

Anonymkode: aae4b...3b7

Nei, de samme møblene som alltid. Og nyeste er overmadrassen som er 2 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har malt vegger for å skjule mugg/råte/vannskade og nå kommer det frem igjen. 

Anonymkode: 81337...05f

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har malt vegger for å skjule mugg/råte/vannskade og nå kommer det frem igjen. 

Anonymkode: 81337...05f

Er ikke noe mugg eller råte her. Man kan jo uansett ikke male for å skjule noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mt3 skrev:

Kan det være mus/rotte som har død inne i veggen så lukten kommer inn i soverommet?

Tipper dette er svaret.

Anonymkode: ae48a...082

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mt3 skrev:

Kan det være mus/rotte som har død inne i veggen så lukten kommer inn i soverommet?

Det kan være... er en gammel enebolig da fra 1924. Men har ikke sett eller hørt noe til mus her, har sideloft på soverommet også, alt virker fint inni der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ligger noe dødt i veggen så kommer det til å lukte en stund, men det går vekk til slutt. 

Anonymkode: a1c00...262

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Beskjeden skrev:

Høres ut som du har en død mus eller rotte i veggen.

Men de lukter ikke noe inni sideloftet da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har et lik murt inn i veggen? Ja, ser film her 😄

Anonymkode: d8f0a...08c

Haha tror ikke lik lukter sånn gammal svette og morgen ånde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Du har et råtnende kadaver i vegg eller gulv. Kanskje under et møblement, hvis du er heldig.

Anonymkode: c49b5...538

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort det slutt med noen i det siste? Har du hule gardinstenger? I så fall: Se inne i gardinstengene.

Anonymkode: 4583f...4b3

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mt3 skrev:

Tror de bare tørker ut om de er døde, og ikke lukter. Men spørs vel kanskje hvor fuktig det er der. 

Evt at det bor noen inni veggen som gjør fra seg. Vi hadde mus i veggen på et soverom. Tidenes bol og dass. Så ut som fellesdoen til en haug mus... Men luktet ikke før vi åpnet veggen opp. Mulig det lukter mer av rotter. 

Anonymkode: 0c6e7...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det slutt med noen i det siste? Har du hule gardinstenger? I så fall: Se inne i gardinstengene.

Anonymkode: 4583f...4b3

Nei... ikke gjort det slutt med noen i det siste 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde rotter stinker noe helt forjævlig. Og det er vel rottepiss som er mest plagsom. Utifra din beskrivelse tror jeg ikke det er rotter, men ett eller annet dødt/råttent kan det nok være. Kjenner du noen som har litt peiling på sånt som kan komme og lukte kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...