AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Ser at det er anbefalt å ha det, men hvorfor? Fordeler og ulemper? Førstegangsmor her! Vil ikke kjøpe det unødvendige.. Anonymkode: 30cb6...ebf
Gjest Switch Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser at det er anbefalt å ha det, men hvorfor? Fordeler og ulemper? Førstegangsmor her! Vil ikke kjøpe det unødvendige.. Anonymkode: 30cb6...ebf Vi har ikke hatt det på noen av våre vogner, og de har likevel holdt seg hele og pene. Aldri sett eller hørt noe om at de er anbefalt, ser ikke helt hvilken nytte de skulle gjort😅 Edit: Ser det er for å beskytte gulvet. Men vi har aldri hatt noe problem med at gulvet blir ødelagt hellet for så vidt. Er det vått eller hjulene har vært fulle av snø har vi heller satt vognen på et teppe/håndkle eller i verste fall tatt av hjulene og lagt de på badet. Endret 22. september 2020 av Switch
Lady La-Laa Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Jeg har hatt god nytte av hjul-trekk ettersom det er liten plass i gangen og jeg dermed som oftest har kjørt vognen lenger inn i huset. Det er jo for å slippe å kjøre skitne hjul inn på gulvet der man tråkker og baby krabber!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Vi har aldri hatt det. Vi setter bare vognen i gangen, vi, oppå en matte, så den får dryppe fra seg der om den er våt. Om man er nødt til å ha vognen helt inne i en liten leilighet, f.eks, kan jeg kaanskje se nytten, men ville da heller hatt en matte (om man har vært ute i regnet drypper det jo fra hele vognen..). Anonymkode: 02d67...776
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Har to barn og dette er første gang jeg i det hele tatt hører om det 😂 Anonymkode: 4ae33...e66 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 Ville uansett ikke kjøpt det FØR du ser at du har behov.. Det skjer ingenting fælt om du ikke har det i hus i det ungen plopper ut. Som sagt, vi har aldri brukt det, og har nå hatt barnevogn i hus i fem år.. Anonymkode: 02d67...776 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 TS her! Er en sjekkliste på en app som jeg går gjennom. Kom over mye rart som koppholdere for barnevogn, osv. Appen er ganske praktisk og man kommer over mye rart man ellers ikke hadde tenkt på 😅 Eks: koppholdere og barnevognlås. Anonymkode: 30cb6...ebf
Gjest Switch Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Er en sjekkliste på en app som jeg går gjennom. Kom over mye rart som koppholdere for barnevogn, osv. Appen er ganske praktisk og man kommer over mye rart man ellers ikke hadde tenkt på 😅 Eks: koppholdere og barnevognlås. Anonymkode: 30cb6...ebf Da vi skulle ha første kjøpte vi så og si alt på de listene man finner overalt, trodde jo at man «måtte» ha alt sammen til ungen kom. Vår erfaring er at det står utrolig mye unødvendig på de listene, og vi endte opp med å selge det meste av det igjen fordi det ikke ble brukt. Vent med å kjøpe alt mulig greier. Kjøp det du VET dere kommer til å trenge, og se an behovet for alt mulig annet småtteri når ungen er der😋
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Er en sjekkliste på en app som jeg går gjennom. Kom over mye rart som koppholdere for barnevogn, osv. Appen er ganske praktisk og man kommer over mye rart man ellers ikke hadde tenkt på 😅 Eks: koppholdere og barnevognlås. Anonymkode: 30cb6...ebf Altså, både koppholder og barnevognlås har jeg aldri hatt, og aldri savnet.. Anonymkode: 02d67...776
asterix Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, Switch skrev: Da vi skulle ha første kjøpte vi så og si alt på de listene man finner overalt, trodde jo at man «måtte» ha alt sammen til ungen kom. Vår erfaring er at det står utrolig mye unødvendig på de listene, og vi endte opp med å selge det meste av det igjen fordi det ikke ble brukt. Vent med å kjøpe alt mulig greier. Kjøp det du VET dere kommer til å trenge, og se an behovet for alt mulig annet småtteri når ungen er der😋 Er så enig. Det er helt minimalt med ting man MÅ ha. Kjekt/morsomt å ha kan suppleres etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 Jeg skjønner problemstillingen om man skal bruke vognen mye innendørs, men dette ville jeg heller sett an og heller kjøpt etter behov. Når jeg har hatt venner med barn på besøk og de har trillet vognen gjennom huset så har jeg bare brukt en engangsmopp over gulvet, tar ca 30 sekunder. Anonymkode: 2e158...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå