AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Hei! for dere som har hatt baby i seteleie sent i graviditeten, hvordan kjentes det ut? Både med tanke på bevegelser og plager. fikk se at baby lå i seteleie for 3 uker siden ca. Nærmer meg termin med stormskritt, og er veldig spent på om hun snur seg rundt tidsnok. Men jeg syntes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg kan kjenne om hun har snudd seg eller ikke enda. Bevegelsene er relativt like så har mine tvil, men håp! Anonymkode: c2ccd...344
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Min snudde seg rundt uke 34. Ble mye rundere på toppen av magen. Mer harde spark øverst og kiling nederst. Mer press på blæren, måtte plutselig tisse hele tiden. Litt mindre sure oppstøt. Hva som var tilfeldig vet jeg ikke, men slik jeg følte det. Anonymkode: 040a4...95f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Eneste forskjellen var at sparken var nederst på magen og ikke så harde spark. Slapp smerter i ribbeina. Anonymkode: f6220...4cd
tussi84 Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Sete leie : man kjenner stort sett bevegelser på begge sider av magen nede.. Hodeleie: bevegelsene er ofte på en side av mage, og i midten av magen til øvre del av magen. Dette fordi ryggen gjerne ligger i en posisjon.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 Største forskjellen jeg merket var at den i seteleie sparket meg rett i blæra - det var fælt! (Dårlig kombo det med løs musklatur pga graviditeten og harde spark!), vurderte faktisk bleie, men endte med tykke nattbind. Magen sank heller aldri, og jeg er svært kort i ryggen (og normalt høy), så hodet til babyen lå nesten på utsida av ribbeina mine på slutten. Da jeg satt så det ut som jeg hadde en tredje pupp. 😂 Anonymkode: 554a0...eb7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 Kjente veldig like til spark da baby satt på huk. Hodet dunket ofte borti ribbeina, så det var veldig tydelig at det var seteleie. På slutten så sank ikke magen heller, så ble svær. Anonymkode: 4daf9...ec9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 Får man ikke hjelp til å snu babyen om den ligger i seteleie? Anonymkode: 190a7...36c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man ikke hjelp til å snu babyen om den ligger i seteleie? Anonymkode: 190a7...36c Man kan få tilbud om et vendingsforsøk ja, men er ikke alltid det funker. Selv kjente jeg bevegelser på begge sider, samt nederst på magen + jeg kunne kjenne et rundt hode oppe ved ribbeina. Anonymkode: 29e32...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå