Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på barseltreff i regi av helsestasjonen nå i det siste? Lurer litt på hvor mange vi blir nå når vi må ta hensyn til Korona. Det er lite smitte her jeg bor, men antar at antallet kanskje er likt rundtomkring likevel. 

Anonymkode: e1166...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer jo enormt til vanlig også det... kommer an på hvor mange som har fått barn i samme periode innen et visst område... umulig for oss å si hvordan det er hos deg. Du får bare vente å se, eller ringe, om det var viktig å vite på forhånd. 

Anonymkode: 88bdd...24b

• Liker 2
Skrevet

Det varierer sikkert litt fra kommune til kommune. Vi er 8 stk. i min barselgruppe og vi hadde 4 mnd.-gruppe som vanlig i juni. Helsestasjonen her har et ganske stort rom til disse gruppene, så det var mulig å holde avstand. Vi ble bedt om å ta med egne leker til babyene. Jeg vet ikke helt hvordan det er med gruppe med de større babyene. Min holder ikke akkurat avstand til alt som er spennende mer. Men så vidt jeg har skjønt arrangerer de også de gruppene som vanlig her nå i hvert fall. 

Anonymkode: 82f90...a50

Skrevet

Vi var 6 med storebror og 8 med lillebror.

Skrevet

Alt av barseltreff, gruppeveildning (fysio etc) er avlyst på min helsestasjon. Bor i Oslo 

Anonymkode: e7d87...a5b

• Liker 1
Skrevet

Vi er ikke kommet i gang enda, men regner med det blir samling snart. Helsesykepleier sa de begrenser gruppene til 5 pr gruppe. Dette er i Stavanger. 

Anonymkode: fb380...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...