Gå til innhold

fam.bilde

Anbefalte innlegg

Gjest i tvil....
Skrevet

To søsken i vår fam giftet seg. De hadde dobbeltbryllup. Vi hadde håpet på å få to bilder. (to brudepar)

Nå ble det slik at vi fikk dobbelt bilde til jul. Kjempefint.

Nå har det seg slik at det ene paret er skilt og begge har nye partnere.

Jeg vil at bildet skal ned, for jeg synes ikke det passer at det henger oppe.

Min ektefelle sier at det bare kan henge. Litt uenighet der da....

Den ene av de som er skilt kommer på besøk med nye partnerog bildet henger der.......Ingen reaksjon.

jeg vet de andre har bilder med kun det ene paret.(de som er gift) jeg vil ike ha utgift med å gå til fotografen å få fernet det ene paret. Ikke blir bildet bra heller da.

Hva hadde dere gjort.

jeg tok det iallefall ned i helgen.

hadde kjøpt rådyr ramme til det også. Skal jeg vente å se om de som er gift tilbyr seg et nytt? Blir feil det også, for de må jo fremkalle stort igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Be om å få låne et negativ, så kan du forstørre det opp selv. Det er jo ikke de som fortsatt er gift som skal betale for at du vil ha et annet bilde, eller? Det koster jo ikke all verden å forstørre et bilde. Se på det som en investering siden du har lagt så mye penger i ramma. ;)

Skrevet

Hvis det ikke er så stort kan du jo scanne det for så å få det printet ut, da kan du ta bort det paret som ikke lenger er gift. Ikke blir det dyrt heller.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde nok ikke brydd meg om det tror jeg.

Skrevet

Tror jeg hadde følt det rart å hatt brudebilde av et skilt par på veggen, selv om det er to par på det.

Enig med de over her som foreslår at du kan scanne, får lånt negativer el. hvis du vil ha et bilde av de som fortsatt er gift.

Kan ikke skjønne hvorfor de skal betale et nytt bilde for deg... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...