Gå til innhold

Til dere med fuckfriend: hvordan unngår dere følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å unngå følelser for hverandre? Unngår dere kjærtegn, spooning, mye kyssing osv? Mer kald og kynisk sex? eller, hvordan går dere frem? Hva er vanlig?

...aldri skjønt hvordan folk får til dette 🤷‍♀️

Anonymkode: 3dd79...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er vel at ene parten utvikler følelser...

Har selv hatt mange ulike fuckfriend-ordninger. Alt fra midlertidig kjærlighetsaffære til teknisk og følelsesløs sex. Man må bare være ærlig med seg selv og fuckfriend-partner, både på hva man ønsker og hva man opplever. 50% er innstillingen man har når man går inn i en slik ordning, resten er selvinnsikt.

En fuckfriend-ordning er ikke anbefalt om man lett faller for andre. Personlig faller jeg hovedsakelig etter valg, men likevel har jeg måtte bryte med fuckfriend noen ganger pga uplanlagte følelser. Det skjer. Man må bare vurdere om de gode følelsene, og etterfølgende triste følelser, er verdt det. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere for å unngå følelser for hverandre? Unngår dere kjærtegn, spooning, mye kyssing osv? Mer kald og kynisk sex? eller, hvordan går dere frem? Hva er vanlig?

Vi har snakket om dette på forhånd at det er kun sex vi trenger og ingenting annet. Han har villet kysset meg, men der har jeg gitt beskjed om at jeg ikke ønsker det. 

Ingen av oss har følelser for hverandre så det går fint 🙂

Anonymkode: 4327e...f78

Skrevet

i et FF forhold, så er man som regel mye mer åpne med hverandre, siden man ikke er redd for å såre partneren.

Med åpenhet, så kommer slike diskusjoner som man frykter i et forhold mye lettere frem i dagen.

Anonymkode: 5ec9c...fd6

Skrevet

Hvordan løser dere dette med sykdommer? Testing hver uke? Må være slitsomt. Hvorfor ikke forholde seg til en partner og bli forelsket. 

Anonymkode: d8796...da2

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi møttes, hadde sex, så en film og spiste litt, hadde mer sex også ferdig. Ikke noe koseprat, dulling eller slike ting.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser dere dette med sykdommer? Testing hver uke? Må være slitsomt. Hvorfor ikke forholde seg til en partner og bli forelsket. 

Den magiske innretning kondom.

Anonymkode: 4467d...532

• Liker 2
Skrevet

Vær klar på at grunnen til at man møtes er sex. Ikke bland inn aktiviteter som man gjerne gjør når man dater eller er i et forhold. Man kan gjerne spise sammen mellom slagene, men ikke lag en middagsdate med sex som avslutning. Sexen bør være hovedfokuset, og ikke underholdningen til slutt.

Om man har mulighet, reis hjem og sov hjemme.

Jeg som mann ikke har noe ønske om fast forhold har lært noen ting etter mange spenennde, men etter vært kompliserte relasjoner. Jeg har lært meg til å være knallhard her, for å unngå å gi noen falske forhåpninger. Når kvinner kommer til meg er det for sex, og ikke for ha en datekveld med sex som kan utvikle seg til noe mer.

Anonymkode: d5fda...2dc

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar på at grunnen til at man møtes er sex. Ikke bland inn aktiviteter som man gjerne gjør når man dater eller er i et forhold. Man kan gjerne spise sammen mellom slagene, men ikke lag en middagsdate med sex som avslutning. Sexen bør være hovedfokuset, og ikke underholdningen til slutt.

Om man har mulighet, reis hjem og sov hjemme.

Jeg som mann ikke har noe ønske om fast forhold har lært noen ting etter mange spenennde, men etter vært kompliserte relasjoner. Jeg har lært meg til å være knallhard her, for å unngå å gi noen falske forhåpninger. Når kvinner kommer til meg er det for sex, og ikke for ha en datekveld med sex som kan utvikle seg til noe mer.

Anonymkode: d5fda...2dc

Er helt enig med deg. Har en elsker og han prøvde å kline/kysse meg, men der måtte jeg sette en grense. 

Skrevet
På 22.9.2020 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser dere dette med sykdommer? Testing hver uke? Må være slitsomt. 

Med å ha sex med ei dame istedenfor en mann 😁

Anonymkode: 76227...37a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette er helt klart ikke noe for meg da jeg savner nærhet, kos og intimitet like mye som sex. Aldri mer fwb her. Da er jeg heller uten sex. Ære være dere som fikser det der. 

Endret av Bente1234
Skrevet

Det er vel i realiteten nokså få kvinner som klarer å unngå følelser, så om du er kvinne er det gjerne ikke noe å satse på. 

Anonymkode: ddd98...236

Skrevet
På 22.9.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Er helt enig med deg. Har en elsker og han prøvde å kline/kysse meg, men der måtte jeg sette en grense. 

Sex uten klining? 

Anonymkode: df006...906

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Sexforhold er best for meg, da jeg ikke orker forhold utenom dette.

Slipper meg mye mer løs når sexen er på denne måten, føler meg trygg også. men jeg unngår one-nights eller sex med alkohol.

For meg skal det var en fast sexpartner for en periode, så lenge jeg eller han vil selv 🙂 Spiller med åpne kort der, lar han slippe når han vil det selv.

Kan fint ha en elsker i flere år.

Sex er deilig det! Når det skjer riktig, er lei av å høre på venninner som klager over sine forhold uten å gjøre noe med det.

Anonymkode: 5e687...721

• Liker 1
Skrevet

`Pass.

Tror ikke jeg hadde fixa det, -om hu var god.

a.

Skrevet

Det er ikke til å unngå at man utvikler en viss grad av, skal vi si, godhet for noen man har sex med. Eller for å si det med skribenten Rev.Jane: When people fuck, they bond.

Det er litt viktig at man holder seg til at det er sexen som er poenget, at man ikke er rundt og opplever så mye annet ilag: drar på safari, operaweekend i Wien osv., men at man holder seg til knullinga og lar det bli med det.

Og også at man hvis det er mulig, har mer enn en slik, og treffer andre i tillegg. Det var i alle fall det jeg gjorde.

Skrevet

Finnes det folk som har sex UTEN å kysse/kline? Hvordan er det mulig!? Et slikt forhold hadde aldri fungert for meg ser jeg.. 

Anonymkode: c9b47...7ad

• Liker 1
Skrevet

Sørger for å ha én med enkelte personlighetstrekk jeg virkelig vet at jeg ikke takler i lengden. Da kan alt annet være så bra som det vil. Min siste ff er for eksempel veldig utadvendt og sosial, er med venner absolutt hele tiden, får nye venner hele tiden og sitter liksom ikke rolig et sekund - verken fysisk eller mentalt. Beundrer han for det, men jeg er veldig forskjellig og det var dønn klart for meg at han ikke var kjærestemateriale.

Anonymkode: 2711a...00d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og trenger, tillit, vennskap og pratekjemi for å sette pris på sexen. For meg er det ikke noe problem at jeg skal utvikle følelser for jeg går aldri inn i en ff /fwb relasjon med noen som er aktuell for meg som kjæreste. Da har vi alltid sovet over, og og gjort drukket øl sammen, spist middag etc. Jeg liker sånne relasjoner fordi en kan prate så fritt og åpent. Meeen, det har alltid blitt sånn at fyren får følelser etterhvert likevel, selv om det er de som har lagt premissene på forhånd. Enkleste er jo bare å ha sex og ikke kysse og så bare dra igjen, men det klarer jeg dessverre ikke å få noe ut av. 

Anonymkode: 41448...ed4

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å velge en du ikke er kompatibel med? En som har for lite penger, for lav status, ikke vil ha barn (eller vil, om du ikke vil), ikke deler hobbyer med deg, generelt ikke vil det samme som deg.

Anonymkode: 9fdcb...948

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å velge en du ikke er kompatibel med? En som har for lite penger, for lav status, ikke vil ha barn (eller vil, om du ikke vil), ikke deler hobbyer med deg, generelt ikke vil det samme som deg.

Akkurat! 

Anonymkode: 41448...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...