AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Hei, etter forrige fødsel som er 4 år siden så kom jeg billig unna med null strekkmerker og andre synlig ting. MEN jeg fikk en veldig stor hemorider? Hemorider? Aner ikke.. en stor dott i rasshølet... om jeg ikke husker feil så sa en av barselsykepleierene at den var på grensa til å bli operert? Og jeg fikk stikkpiller og krem som skulle smøres.. heldigvis gikk den noe ned av seg selv og jeg er i dag ikke plaget med smerter eller problemer med å gå på do.. MEN den er der fortsatt, den gjør ikke vondt og jeg tror den kan trekke seg tilbake midt på dagen, men når jeg er på do eller under sex så er den UTE og kjenner jeg med fingrene er det en kul der ja.. så det jeg lurer på? Er det noe å gjøre? Hvordan blir neste fødsel (er gravid igjen) og er dette en vanlig fødsel «bivirkning» på lik linje som strekkmerker osv? takk for svar, beklager språket men er nødt til å skrive det rett ut som det er. Anonymkode: f4730...086
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Jeg utførte dette ett år etter jeg fikk mitt barn. Jeg har skrevet om det her Det var ingen som sa at jeg måtte vente til jeg var helt ferdig med barn før jeg kunne utføre dette, så om det plager deg vil jeg anbefale at du får henvisning til gastro av legen din Anonymkode: f122d...5c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå