AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Hei Er en jente på 30 år som har en fødsel bak meg, noe som kroppen bærer preg av. Sikkert som mange andre, så plager det med at magen, låra og puppene har fått sin gjennomgang av strekkmerker. Rumpa er en str større en før, you name IT. Mange vil nok tenke og si, vær stolt av kroppen og at du har en kropp som har klart en graviditet. MEN... Selvtilliten er så dårlig at det svekker sex livet så til de grader. Jeg klarer ikke å ta til meg at partner sier mye fint, som feks at h*n har lyst på meg. Har dere noen råd og tips? ❤️ Anonymkode: 902eb...a97
Moden dame Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Les her og la deg overbevise om at menn stort sett synes at den hverdagslige kvinnekroppen er mye mer sexy og attraktiv enn hva vi kvinner ofte tror 4
Gjest Ishm Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Hvordan kan strekkmerker gi deg dårlig selvbildet? alle har strekkmerker
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Har du bildet av strekkmerkene så jeg kan se Hvordan det er? Anonymkode: dccfe...5ee
Hannah80 Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, Ishm skrev: Hvordan kan strekkmerker gi deg dårlig selvbildet? alle har strekkmerker Mange har. Men ikke alle.
Gjest Ishm Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, Hannah80 skrev: Mange har. Men ikke alle. De fleste sensurer i bilder, og i videoer ser man ofte ikke detaljene. er veldig få mennesker som ikke har strekkmerker selvfølgelig gir graviditet strekkmerker, trodde du var klar over det før du ble gravid? Er jo noe alle vet om
Hannah80 Skrevet 21. september 2020 #7 Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, Ishm skrev: De fleste sensurer i bilder, og i videoer ser man ofte ikke detaljene. er veldig få mennesker som ikke har strekkmerker selvfølgelig gir graviditet strekkmerker, trodde du var klar over det før du ble gravid? Er jo noe alle vet om Snakker vi generelt, eller bare om de som har født?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 31 minutter siden, Moden dame said: Les her og la deg overbevise om at menn stort sett synes at den hverdagslige kvinnekroppen er mye mer sexy og attraktiv enn hva vi kvinner ofte tror Jeg har absolutt null problemer med strekkmerker eller en kropp som har et par kilo "for mye" (hva enn det betyr). Jeg tenner på vanlige jenter som jeg har kjemi med. At de har levd et liv og født et barn er en del av dem, så det er rett og slett noe jeg ikke kunne vært foruten. Det betyr kanskje ikke så mye for deg, men du fortjener å høre det likevel. M28. Anonymkode: de510...fd4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Er en jente på 30 år som har en fødsel bak meg, noe som kroppen bærer preg av. Sikkert som mange andre, så plager det med at magen, låra og puppene har fått sin gjennomgang av strekkmerker. Rumpa er en str større en før, you name IT. Mange vil nok tenke og si, vær stolt av kroppen og at du har en kropp som har klart en graviditet. MEN... Selvtilliten er så dårlig at det svekker sex livet så til de grader. Jeg klarer ikke å ta til meg at partner sier mye fint, som feks at h*n har lyst på meg. Har dere noen råd og tips? ❤️ Anonymkode: 902eb...a97 Hva med å begynne å trene? Ikke nødvendigvis fordi du skal forandre kroppen din men fordi trening over tid gir deg ett mye bedre selvbilde. Finn ut hva du liker av fysisk fostring/aktivitet, lag en plan og iverksette så skal du se at du er ett helt annet sted om 6mnd. Garantert!! Anonymkode: e0be7...2c5
Fioljenta Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 Ojojoj! Dette ga flashback! For noen år siden tenkte jeg akkurat som deg. En dag bestemte jeg meg for å ta tak i det. Og første skritt for meg var å avsløre for meg selv hva jeg egentlig tenkte om meg. Jeg laget en enkel tegning av en person og skrev ned alle tanker jeg hadde om kroppen min. F.eks. «Stygg mage etter fødsel» og pil til magen. Det var utrolig deprimerende. Samtidig ble jeg sjokkert over hvor mye negativt jeg forbandt med kroppen min. Så ba jeg mannen min om å gjøre det samme. Han hadde et helt annet fokus. «Nydelig bak som jeg elsker å kjærtegne» og pil til baken. «Mage som har bært frem flotte barn» og pil mot magen. Osv. Jeg fokuserte på estetikk og han på «bruk». Han så muligheter. Han forbandt kroppen min med flotte opplevelser og nytelse. Etter den tegne-oppgaven ble jeg enig med meg selv om at jeg ikke akkurat er snill mot meg selv når jeg dømmer kroppen min. Jeg vil mye heller se meg selv slik han ser meg enn slik jeg ser meg. Så gradvis har jeg byttet ut negative tanker med positive. Altså, hvis jeg tar meg selv i å tenke noe negativt, putter jeg på en «Men...(noe positivt som jeg på forhånd har bestemt meg for å tenke om den delen av kroppen)». Og det har gjort underverker for hvordan jeg ser på meg selv og (ikke minst) hvor modig jeg er i senga. 💜 Ikke vær så hard mot deg selv, TS! Tro meg, du kan være sexy og flott uavhengig av kroppsform. Når partneren din sier mye fint, så tro ham. Hans bilde av deg er uansett mye finere enn ditt. Du ville vel ikke kritisert andres kropp på samme måte som din egen, så vær litt grei med deg. 💜 1
Geojak Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Er en jente på 30 år som har en fødsel bak meg, noe som kroppen bærer preg av. Sikkert som mange andre, så plager det med at magen, låra og puppene har fått sin gjennomgang av strekkmerker. Rumpa er en str større en før, you name IT. Mange vil nok tenke og si, vær stolt av kroppen og at du har en kropp som har klart en graviditet. MEN... Selvtilliten er så dårlig at det svekker sex livet så til de grader. Jeg klarer ikke å ta til meg at partner sier mye fint, som feks at h*n har lyst på meg. Har dere noen råd og tips? ❤️ Anonymkode: 902eb...a97 Etter at min kone har født våre barn (to), Har jo kroppen hennes endret seg, som den gjør for alle. Jeg synes fortsatt hun her vakker og sexy, og synet av henne tenner meg fortsatt (selv etter at alder har satt sine spor (vi er begge over 50) Skjønner det kan være vanskelig å si til seg selv, men tror du kan være trygg på at når partner sier h*n har lyst på deg, og at du fortsatt vekker gode følelser, og tenner h*n seksylet, så mener jeg du bør tro på det, ta det til deg, det er ikke bare noe h*n sier for å være hyggelig. Ganske sikker på at du hører og merker forskjell åp måten det sies på om det er for å være hygglig elle rom det er ektefølt. Når jeg forteller min kone at hun fortsatt er sexy og deilig for meg, håper jeg det hjelper henne litt, slev om hun selv synes forfallet er kommet, og at hun ikke er like sexy som før. Jeg ser personen jeg elsker, personlilgheten og henne jeg har sterke følelser for, og da bryr jeg meg minder om "innpakkingen" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå