Gå til innhold

Herregud, dere skremmer jo vekk både barn og vokse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sjokkert. Jeg bruker å gå inn på en side på fb som heter "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet." Jeg er ikke medlem selv. Flere søker råd på den siden, spør hva vi skal gjøre pga BV har blitt kontaktet og skal ha møte osv osv. Ser både barn og voksne spør om råd! Og når jeg leser kommentarene blir jeg så provosert. "Skaff deg advokat, røm landet, ikke samarbeid, de kommer til å fjerne deg/barnet ditt, de lurer deg , ikke si for mye , osv osv osv. Er det rart at folk er redde for de? Barnevernet er en god ting og desverre så kommer det bare negative frem. Ja selvfølgelig har barnevernet gjort sine feil. Men husk at vi ikke vet heile historien for de som skriver inne på de sidene. Jeg kjenner en mann som driver å komterer aktivt på den siden og han er en DØMT pedofil. Flere overgrep har han blitt dømt for og folk støtter han fra den siden. Slutt å skrem folk vekk bare fordi dere har hatt en dårlig erfaring med BV. Det dere sprer mye angst og uro for både barn og voksne! 

Anonymkode: 378ad...3ff

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VOKSNE* skulle det stå på Tittelen 😬

Anonymkode: 378ad...3ff

• Liker 1
Skrevet

Det er flere tråder om denne gruppa her på forumet, flere fordi de har blitt stengt og nye har blitt laget. Søk på navnet til Facebook gruppen 😊

Skrevet

Folk der kommenterer jo basert på sin egen erfaring. Og oftest er den dessverre veldig negativ. Vår erfaring er ikke et unntak. 

Anonymkode: 2b162...2e0

Skrevet

De folkene der er samlet i gruppe fordi de er forbanna på barnevernet. Ikke rart at det går så det suser da.

Skrevet

Noen evner ikke å se heller at dem driver med omsorgsvikt ovenfor sine barn, dem ser ikke selv sitasjonen dessverre. Ikke rart at at dem hater barnevernet osv. Alt er galt med bv og ikke dem selv holding.

Anonymkode: 76e77...eaf

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvilke gruppe det er , men det er nok ikke bra at alle som har et negativt bilde av BV samles på et sted, det samles også gærne folk på slike nettsider. Selv har vi hatt BV på undersøkelse som resulterte i et frivillig tiltak , men har absolutt bare negativt å si om deres fremgangsmåte i   saksbehandlingen  dessverre , dette førte til at familien sliter selv om det ikke var alvorlig men måten på framgang og overtramp er utilgivelig . Eneste positive er at leder for BV såg hvor ille det var og har beklaget skriftlig framferden og saksbehandlingsfeil på flere punkter. Min erfaring er at små plasser / kommuner bør samarbeide med andre kommuner slik at de får mer kompetanse og større fagfelt å støtte seg på. 

Anonymkode: eafa9...714

Skrevet

Vet om ei dame som er helt grenseløs. Lager YouTube videoer, og snakker kun om barnevernet og at de har kidnappet barnet hennes. at hun er så god mor og vil bare ha varet sitt hjem... hjerte hjerte.. 

sannheten er at hun er en tung rusmisbruker, tatoveringer i ansiktet og full av piercinger. Ingen selvinnsikt. Hun vil bare ha barnet sitt hjem.. 🤷🏼‍♀️ Hjem til hva? En rusmisbruker? 

Anonymkode: b0660...5d3

Skrevet (endret)

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Endret av Matas
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...