Suebird Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Noen som skal synge til sin kjære istedenfor eller i tillegg til tale? Vurderer begge deler, men ingen sang har kommet dalende som den perfekte sangen enda... Hvilken sang skal du synge? Eller har noen noen gode forslag?
charlise Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 ha! jo vi skal synge til hverandre i bryllupet vårt, når det en gang blir...det er vi enige om. hva jeg selv skal synge er jeg litt usikker på for det er så mange fine der ute, men jeg er i allefal sikker på at min mann har det med å synge "crazy"....det er forøvrig sangen han sang for meg den kvelden han fridde, og den første sangen vi danset til og den sangen får hele hjerte mitt til å gallopere..når han er ute på jobb og noen spiller "crazy" ringer han meg opp bare for at jeg skal høre den...han er så søøøøøøt. men han slipper ikke unna talen heller, kanskje ikke så rart at vi ikke har satt noen dato enda, for jeg har noen ganske bestemte ideer innser jeg:) synes absolutt du bør synge til din kjære om du er i stand til det (følelsemessig altså..) på den store dagen. finn en sang som virkelig beksiver din kjærlighet til ham eller en sang som han virkelig elsker, begge deler burde slå ann hos ham:) (med mindre han er ihuga vålerenga fan, da ville jeg styrt unna noen av favorittsangene hans...eks, vålenga du er min religjon el horestrøket p##er hele dan )
Kristin S Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Jeg sang i kirken i bryllupet vårt. Men jeg sang sammen med 3 andre da. Hadde aldri hatt nerver til å synge helt alene. Vi sang "Ett liv för mig" med The Real Group. Det er en utrolig fin sang!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Jeg holdt en liten tale for mannen min, og sang "Love is all around" med selvskrevet,norsk tekst....og spilte gitar. Var helt forbauset over meg selv, hadde aldri trodd jeg skulle treffe strengene en gang, men det gikk utrolig fint og alle var helt himmelfallen etterpå.... Var usikker på om jeg skulle tørre, men kom frem til at siden jeg en gang hadde laget sangen og det ikke var så vanskelige akkorder på gitaren, så ville jeg bare angre hvis jeg ikke gjorde det. Dessuten var det jo bare mennesker der som vil oss vel og som er glad i oss, så det gjorde liksom ingenting om jeg måtte stoppe litt for å hente meg inn igjen..... Er veldig glad jeg gjorde det....
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 herremann for noen sterke nerver dere har!!!!!!!!! klarer ikke holde tale engang jeg! og dere synger for full sal! skulle ønske jeg ikke var så nervøs!
Calla Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Blir nok ikke noen sang fra denne stemmen nei... Men håper jo veldig på at min kjære skal dra frem gitaren og synge for meg.... Har en liten mistanke.. Men hva vet jeg jo ikke...men sikkert en sang som minner han om meg/oss... Hva med en sang fra en av deres favorittartister? Eller finne en "ny" sang som kan minne dere om bryllupet i dagene som kommer..? Litt vanskelig å komme med konkrete forslag når jeg ikke aner hva dere liker og hva som passer deg...
Gjest Gjest_Annie78_* Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Jeg holdt en liten tale for mannen min, og sang "Love is all around" med selvskrevet,norsk tekst....og spilte gitar. Var helt forbauset over meg selv, hadde aldri trodd jeg skulle treffe strengene en gang, men det gikk utrolig fint og alle var helt himmelfallen etterpå.... Var usikker på om jeg skulle tørre, men kom frem til at siden jeg en gang hadde laget sangen og det ikke var så vanskelige akkorder på gitaren, så ville jeg bare angre hvis jeg ikke gjorde det. Dessuten var det jo bare mennesker der som vil oss vel og som er glad i oss, så det gjorde liksom ingenting om jeg måtte stoppe litt for å hente meg inn igjen..... Er veldig glad jeg gjorde det.... ← Huff,glemmer å logge meg inn...Dette var mitt innlegg... Har visst ikke logget meg inn nå heller...ja,ja... Annie78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå