AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Jeg er kvinne i midten av 20 årene og jeg sliter med impulskontroll. Jeg har en oppførsel og angst på lik linje som en tenåring, men siden jeg er «eldre» får jeg ikke samme forståelse som tenåringer får. Jeg vet derimot ikke hvordan jeg kan modne. Jeg ble tidligere diagnosert med BPD, men jeg føler mer at det er mangel på forståelse på normer og mangel på selvstendighet. Noen som kan gi råd om hvordan jeg kan lære meg å modne *raskt* for jeg trenger å få meg jobb. Anonymkode: ffae7...143
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne i midten av 20 årene og jeg sliter med impulskontroll. Jeg har en oppførsel og angst på lik linje som en tenåring, men siden jeg er «eldre» får jeg ikke samme forståelse som tenåringer får. Jeg vet derimot ikke hvordan jeg kan modne. Jeg ble tidligere diagnosert med BPD, men jeg føler mer at det er mangel på forståelse på normer og mangel på selvstendighet. Noen som kan gi råd om hvordan jeg kan lære meg å modne *raskt* for jeg trenger å få meg jobb. Anonymkode: ffae7...143 Har du blitt utredet for adhd /add? Særlig jenter glipper her. Selv om du ikke er hyperaktiv kan du slite med impulskontroll. Ellers tenker jeg det er lurt å se for seg situasjoner som kan oppstå på forhånd og hvordan du kan løse disse. Impulsive utbrudd kommer gjerne når du er stresset eller noe er nytt, så lær deg å holde munnen til du får tenkt deg om. Si gjerne "det må jeg komme tilbake til" eller at du ikke vet, men skal tenke på det til neste gang vi sees når du kjenner at du vil rive kjeft. Du må lære deg å roe ned og gi deg selv tid når du kjenner at det koker litt. Anonymkode: 2584e...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå