AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Sminken min er fin i maks et par timer- deretter begynner maskaraen å sette merker under øynene. Jeg har kuttet ut maskara på de nederste vippene, bruker maskaraprimer, vannfast maskara og setting spray, men jeg blir fremdeles sort... Etter sex ser jeg ut som hun i The Grudge... Noen som har tips? Anonymkode: 0c821...f9c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Vannfast? Anonymkode: 1567d...d66
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Jeg sliter med dette med alle andre maskaraen enn Lancome. De er temmelig dyre, men fantastiske! Anonymkode: 138c9...cef
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Vaske øyelokk og vipper om morgenen. Med en mild og parfymefri såpe, selvfølgelig. Når du tar mascara på "fett" tar det ikke lang tid før panda-looken dukker opp. Kan også gjerne pudre litt over øyelokk og vipper før du tar på mascara. Dropp vannfast, det er å be om rynker tidlig i og med at det sliter mer i utgangspunktet, og er tøffere for huden når sminken skal ferjenes. Anonymkode: 996d7...46a 1
Djungelvrål Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 Har samme problem, kan ikke bruker lancome, loreal eller isadora. Bruker Max Factor False lash effect. Denne smitter ikke. Er ikke vannfast.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 Vannfast! Vippetang + vannfast maskara (Maybelline, den rosae) - aldri sort under øynene noen gang! 😊 Anonymkode: 08205...de9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 Er mascaren din ny? Dersom den begynner å bli tom eller gammel så har den lettere for å drysse Jeg sverger selv til vannfast mascara, ellers får jeg pinnrette vipper... Anonymkode: cae26...2a9 1
Hattivatti Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 Sliter med det samme pga veldig fet hud. Denne sitter hele dagen på meg uten at jeg blir svart under øynene. Den drysser heller ikke. 1
Roci Skrevet 24. september 2020 #9 Skrevet 24. september 2020 Du kan prøve en såkalt "tubemascara", den legger et tynt lag av polymerer rundt hver øyevipp og har dermed ikke pigmenter som kan smitte av eller renne. Den er vann/svette/oljefast, men fjernes samtidig enkelt med varmt vann. Tubemascaraer er f.eks. Clinique Lash Power Mascara Long-Wearing Formula NYX Professional Makeup Doll Eye Mascara L’Oréal Paris Voluminous Million Lashes Excess Mascara 1
Helgeline Skrevet 24. september 2020 #10 Skrevet 24. september 2020 På 21.9.2020 den 18.46, AnonymBruker skrev: Vaske øyelokk og vipper om morgenen. Med en mild og parfymefri såpe, selvfølgelig. Når du tar mascara på "fett" tar det ikke lang tid før panda-looken dukker opp. Kan også gjerne pudre litt over øyelokk og vipper før du tar på mascara. Dropp vannfast, det er å be om rynker tidlig i og med at det sliter mer i utgangspunktet, og er tøffere for huden når sminken skal ferjenes. Anonymkode: 996d7...46a Gode råd. I tillegg anbefaler jeg Dior sin mascara. Hadde problem med dette før jeg byttet til den. Bruker tilhørende primer først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå