AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Kan noen lære meg noen tips om hvordan man skal holde seg emosjonelt frakoblet i et FF forhold ? Han er iskald og klarer det helt fint, jeg holder på å få følelser men prøver å holde hodet kalt. Selvom ingen av oss vil ha et forhold så er det en knekk i selvtilliten at han aktivt leter etter ny dame. Jeg er ikke den beste i senga men grei nok sa han. Snakk om å gå ned i kjelleren 🙈 kul kommentar når han ikke sier et ord om hva han liker. Er det kun emosjonelt frakoblete personer som klarer et FF forhold uten problemer ? Anonymkode: 7060b...a7c 1
AndersenG Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen lære meg noen tips om hvordan man skal holde seg emosjonelt frakoblet i et FF forhold ? Han er iskald og klarer det helt fint, jeg holder på å få følelser men prøver å holde hodet kalt. Selvom ingen av oss vil ha et forhold så er det en knekk i selvtilliten at han aktivt leter etter ny dame. Jeg er ikke den beste i senga men grei nok sa han. Snakk om å gå ned i kjelleren 🙈 kul kommentar når han ikke sier et ord om hva han liker. Er det kun emosjonelt frakoblete personer som klarer et FF forhold uten problemer ? Anonymkode: 7060b...a7c Du trenger en bedre FF.:-) 7
Silva Pluvialis Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Sex innebærer følelser og emosjoner. Jeg tror jeg ville avsluttet det om du nå har følelser og du vet at det ikke kommer til å bli noe mellom dere. Ellers vil det bare gjør mer og mer vondt å skulle bryte senere. 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Hvis det sårer deg å være i relasjonen eller når du først gi slipp, så er det fint å vurdere det opp i det hele. Hva er viktigst for deg, sexen eller hvordan du føler deg? Anonymkode: 85192...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 For din egen del tror jeg det er best å slutte mens leken er god. FF og romantiske følelser er ikke en god kombinasjon. Anonymkode: 3005d...cd0 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 Avslutt det heller før enn senere. Jeg gjorde den tabben og det svir fortsatt. Har vært helt i ørska i to år, kastet bort dyrebar tid på en gjøk. Anonymkode: 6770b...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #7 Skrevet 21. september 2020 Til å være FF må du ha ett mål med god sex eller blir kjærester! Anonymkode: 43631...c51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 Kjære deg, kom deg ut av dette først som sist, TS. Den kommentaren han ga deg er jo også et bevis på at han ikke er av den mest omtenksomme sorten. Vil du egentlig ha en slik fyr? Anonymkode: 1936f...3f6 2
Hippogriff Skrevet 21. september 2020 #9 Skrevet 21. september 2020 Hemmeligheten er ikke å unngå å få følelser, men at det er følelser du kan håndtere. Min siste FF og jeg ble veldig glade i hverandre, og ble veldig gode venner. Det var dype, fortrolige samtaler, mye fysisk kos og et herlig vennskap. Ingen av oss ville sagt noe så slemt til den andre. Du må sortere ut følelsene dine. Vennskapsfølelser og det å bli glad i den andre kan like gjerne være positivt. Men er de romantiske så bør du rett og slett gå ut av det. Enten han gjengjelder dem eller ikke, for han høres ikke ut til å respektere deg. 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #10 Skrevet 21. september 2020 6 hours ago, AndersenG said: Du trenger en bedre FF.:-) Nei hun førstår ikke FF konseptet. Hun trenger en BF, ikke FF. Anonymkode: b7f2d...249
Filia Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 7 timer siden, Hippogriff skrev: Hemmeligheten er ikke å unngå å få følelser, men at det er følelser du kan håndtere. Min siste FF og jeg ble veldig glade i hverandre, og ble veldig gode venner. Det var dype, fortrolige samtaler, mye fysisk kos og et herlig vennskap. Ingen av oss ville sagt noe så slemt til den andre. Du må sortere ut følelsene dine. Vennskapsfølelser og det å bli glad i den andre kan like gjerne være positivt. Men er de romantiske så bør du rett og slett gå ut av det. Enten han gjengjelder dem eller ikke, for han høres ikke ut til å respektere deg. Likte veldig godt svaret ditt! Jeg har en FF som jeg har blitt veldig glad i. Men jeg vet med meg selv at han ikke er noe kjærestemateriale for meg. Han er en veldig fin person, ærlig og gir av seg selv og sexen er bare fantastisk. Jeg har det alltid i bakhodet at det er kun sexen jeg skal nyte og vennskapet og at det ikke blir noe mer. Tenker ofte hvordan jeg takler det når vi ikke møtes lenger og så lenge jeg føler at jeg har kontrollen og takler det bra, så fortsetter jeg. Uansett om han og jeg fortsetter, så har han bidratt med mye positivt for meg og det vil jeg være glad for selv om vi ikke møtes lenger. Kanskje lurest å finne seg en FF som en vet ikke fungerer i det riktige livet? 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 Det er greia, han er ikke boyfriend materiell. Jeg har så mye å håndtere i hverdagen, et forhold har jeg heller ikke mulighet for nå. Skjønner ikke hvorfor jeg starter å få følelser for han til tross for dette, og spesielt ikke når han ikke engang kan kommunisere. Er jeg så patetisk at all oppmerksomhet belønnes med følelser 😎 hvordan kan man være så frakoblet, ikke bry seg noe og tenke sex er kun sex. Må nok avslutte ja, FF ikke for meg. Bedre være alene en å få enda dårligere selvtillit av en som kritiserer noe de ikke bidrar til å rette. Anonymkode: 7060b...a7c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen lære meg noen tips om hvordan man skal holde seg emosjonelt frakoblet i et FF forhold ? Han er iskald og klarer det helt fint, jeg holder på å få følelser men prøver å holde hodet kalt. Selvom ingen av oss vil ha et forhold så er det en knekk i selvtilliten at han aktivt leter etter ny dame. Jeg er ikke den beste i senga men grei nok sa han. Snakk om å gå ned i kjelleren 🙈 kul kommentar når han ikke sier et ord om hva han liker. Er det kun emosjonelt frakoblete personer som klarer et FF forhold uten problemer ? Anonymkode: 7060b...a7c Sa han virkelig dette? Nei, nei, nei.. en person som kan SI noe sånt til et annet menneske ville jeg ikke hatt i livet mitt på noe som helst måte. Gjensidig respekt det være. Du er ikke der for å enveis tilfredsstille HAN, det er en felles sak. Tenk mer på hva du VIL og ikke på hva han her ikke er. Ikke tenk på denne mannen i det hele tatt forresten. Synest det virkelig er lavmål å si noe sånt. Anonymkode: aca09...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå