AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Del Skrevet 21. september 2020 Hei, Mange meninger om dette. Men vil gjerne bli litt klokere og prøver å stille med åpnet sinn. Jeg er i utgangspunktet veldig opptatt av forskingsbaserte valg, samtidig som jeg tror at vi alle er forskjellige og at forskjellige ting funker for forskjellige folk. Jeg har hatt flere prøverørsforsøk bak meg, ingen barn. Har endometriose grad 3, med endel smerter og andre bivirkninger. Jeg har siste året forsøkt å legge om kostholdet til å mest mulig unngå hvete, mye melkeprodukter, og sukker. Jeg er ikke fanatisk, men prøver å ta gode valg. Jeg er aktiv i ferier, men er mye småsyk (dårlig immunforsvar) og jobben tar all energi til vanlig så i hverdagen er jeg dessverre lite aktiv. Jeg vil gjerne ha barn, men jeg vil og gjerne ha bedre helse! Er det noen som har hatt bedring (både med endometriose og det å bli gravid) med å bruke alternative behandlinger i tillegg til konvensjonell medisin? Eventuelt hva og hvem vil dere anbefale? Kjenner til Frøyaklinikken, AJK klinikken, klinikk Fjeld.. men vil gjerne ha innspill på de og. Anonymkode: 52a9b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittKoko Skrevet 21. september 2020 #2 Del Skrevet 21. september 2020 Vet mange mener akupunktur hjelper, øker sjansen. Om det har en effekt, vet man ikke sikkert. Men kjenner mange som sverger ved det. Jeg er som deg, vil helst velge behandling som har dokumentert effekt. Men det finnes ikke så mye å velge mellom. Spurte fertilitetsklinikken om hva de tenkte om akupunktur, de sa» «det skader i hvert fall ikke». Jeg tenkte at jeg får bare gi det en sjanse da. Så jeg har gått til behandling før og etter inseminasjon. 98% sikker på at jeg ikke er gravid. Men så garanterer jo ikke akupunktur graviditet, bare at det øker sjansen. Så om jeg ville anbefalt det? Vet ikke. Syns bare det var greit å ha prøvd det i det minste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Del Skrevet 22. september 2020 Ts her. Tusen takk for svar! Er vel litt samme følelsen jeg sitter med, tenker og litt at jeg uansett kan prøve, men samtidig så har jeg ikke lyst å "kaste bort" tid og penger... Anonymkode: 52a9b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittKoko Skrevet 23. september 2020 #4 Del Skrevet 23. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Tusen takk for svar! Er vel litt samme følelsen jeg sitter med, tenker og litt at jeg uansett kan prøve, men samtidig så har jeg ikke lyst å "kaste bort" tid og penger... Anonymkode: 52a9b...6af Ja. Det var det dilemmaet jeg satt med også. Men tenkte der jeg skal legge ut flere 1000 og kanskje etterhvert 100 tusener så spilte ikke et par tusen til noe rolle. Tror jeg hadde 4 behandlinger. Betale 1800kr til sammen. Selv om jeg ikke har helt troa på det så føltes allikevel greit å ha prøvd det da. Er ikke gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå