Gå til innhold

Georg eller Gustav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke enig.. Jeg liker egentlig begge, men mannen hater Gustav og vi vet om 2 andre par  som har brukt Georg men jeg er redd det skal blir  for trendy. Jeg vil helst unngå at han skal hete Georg L resten av livet, fordi det er 1 eller 2 andre i klassen som heter det samme. 

Hva tenker dere? Er noen av navnene på vei til å bli trendy? kjenner dere mange som har brukt disse ?

Anonymkode: e96da...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke vil at ungen skal hete Gustav, og du ikke vil at han skal hete Georg, hvorfor er det da disse to dere har som alternativ...?🙄

Anonymkode: 389b5...d03

• Liker 3
Skrevet

Da velger dere Edvard, Gard, Albert eller hva som helst annet som begge ønsker. 

Anonymkode: 4a9d9...b09

• Liker 2
Skrevet

Er Georg populært nå!??!?!?! Neeeeeei! Jeg skal ha det navnet om jeg får gutt!!!

Anonymkode: 25603...bc8

Skrevet

Alfred!  Eller Sverre.

Anonymkode: 311fd...3d2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke vil at ungen skal hete Gustav, og du ikke vil at han skal hete Georg, hvorfor er det da disse to dere har som alternativ...?🙄

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da velger dere Edvard, Gard, Albert eller hva som helst annet som begge ønsker. 

Lang og innviklet  familiehistorie, men det er disse 2 vi har å velge i hvis det blir gutt..  Jeg orker ikke gå inn på hvorfor. 
Bare vær glad dere ikke har samme problem :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lang og innviklet  familiehistorie, men det er disse 2 vi har å velge i hvis det blir gutt..  Jeg orker ikke gå inn på hvorfor. 

Du er klar over at dere bestemmer selv, eller?

Skrevet

Selv om Georg er på stigende kurs er det ikke så vanlig. Georg står ikke på topp 50 for 2019. Velg det hvis dere begge liker det. Selv liker jeg Gustav best av de to, men så lenge en av dere faktisk ikke kan fordra det navnet, velger dere jo noe annet.

Skrevet

Jeg har vokst opp med det mest populære navnet det året jeg ble født. 

Har virkelig ikke preget meg på noen som helst måte. Ingen har kalt meg for navn+"E", annet enn i korte perioder, det tilhører nok barneskoleårene. I møter eller samtaler der vi er flere med samme etternavn brukes ofte etternavnet. 

Bedre det enn å måtte stave, forklare og styre. Samt at navnet også er vanlig internasjonalt, noe som har vært en stor fordel da jeg endte i en internasjonal jobb. 

Anonymkode: ca232...f44

• Liker 2
Skrevet

GEORG 😍

Anonymkode: 457c2...1eb

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det vel Georg, siden argumentet mot det kun er litt stigende popularitet. Det er fortsatt ikke supervanlig, og at noen andre heter det er et mye tynnere argument enn hater. 
Eller gi ham begge navn. Da får han det alene. 

Skrevet

Jeg liker Gustav best, men dere kan jo ikke velge det hvis far ikke liker det. 

Har ikke inntrykk av at Georg er mye brukt.

Anonymkode: e88c8...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...