Gå til innhold

Vridde sømmer på jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever stadig at flere av mine nye jeans, har vridde sømmer. De vrir seg på skrå over leggene mine. Spesielt venstre beinet. Andre som opplever dette?

Anonymkode: d89d8...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg en bianco- bukse som att som ett skudd i prøverommet.. merket det ikke før senere at høyrebeinet er helt vridd. Irriterende, men tror ikke andre legger merke til det. Kjøpt i butikk over 3 timer vekke, så har ikke klaget på den.

Anonymkode: 65485...2db

Skrevet

Samme problem med venstrebeinet her.. Opplevd det på bukser fra både Bik Bok og Levi's. Sistnevnte har jeg kun en bukse det skjer på, mens med Bik Bok sine virker det til å være sånn på alle sammen. Egentlig ikke tenkt så mye over det før du skriver nå, annet enn at det er vanvittig irriterende 😅

Anonymkode: 91b99...725

Skrevet
På 21.9.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Kjøpte meg en bianco- bukse som att som ett skudd i prøverommet.. merket det ikke før senere at høyrebeinet er helt vridd. Irriterende, men tror ikke andre legger merke til det. Kjøpt i butikk over 3 timer vekke, så har ikke klaget på den.

Anonymkode: 65485...2db

Vrir sømmen seg til høyre eller venstre?

Skrevet
På 21.9.2020 den 15.52, AnonymBruker skrev:

Samme problem med venstrebeinet her.. Opplevd det på bukser fra både Bik Bok og Levi's. Sistnevnte har jeg kun en bukse det skjer på, mens med Bik Bok sine virker det til å være sånn på alle sammen. Egentlig ikke tenkt så mye over det før du skriver nå, annet enn at det er vanvittig irriterende 😅

Anonymkode: 91b99...725

Skjønner, akkurat det jeg opplever. Vrir sømmen seg til høyre eller venstre over leggen? På min vrir sømmene seg til venstre, egentlig på begge beina, men mest på det venstre beinet. Har et par bukser, der sømmene vrir seg til høyre, men veldig skjeldent. Litt kult på et par helt stramme jeans fra Bik Bok, men også irriterende på de dyreste jeansene mine.

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Trodde det nesten bare var meg som opplevde det 🙈 Det skjer med alle jeansene mine og det er så irriterende, selv om alle er tettsittende! Og er alltid sømmen på venstre ben som vrir seg frem mot venstre leggen :klo:

Skrevet

E57A8219-00B0-4CFD-B389-504B8B16C1C8.jpeg

Skrevet

Sånn som bildet, har jeans som vrir seg enda mer.🤔

Skrevet

Hadde det på en bukse kjøpt på Gina. Hadde brukt buksen. Fikk allikevel ny bukse mot kvittering

Anonymkode: 1bd74...ab6

Skrevet

Dette skjer med meg også! Har tenkt at det skyldes kroppsfasongen min, at de brede hoftene mine liksom tuller til buksa som er sydd for en mer rett form 🤔 men jeg vet ikke om det stemmer. 

Skrevet
På 26.9.2020 den 21.50, Skriblerinna skrev:

Dette skjer med meg også! Har tenkt at det skyldes kroppsfasongen min, at de brede hoftene mine liksom tuller til buksa som er sydd for en mer rett form 🤔 men jeg vet ikke om det stemmer. 

Tror ikke det skyldes kroppsfasongen. Etter jeg fikk ny bukse på Gina t. Var sømmene ok.

Anonymkode: 1bd74...ab6

Skrevet

Nope, tror ikke det. Har både rette og vridde sømmer på mine. Det kan variere på samme modell også. Merkelig er det, men bryr meg egentlig ikke så mye om sømmene er vridde, buksa er ja den samme modellen jeg liker å gå i👍

Skrevet

534FE9BA-518F-41D9-8D62-A4D6B2990B75.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Søm som vrir seg på en av mine bukser.

Skrevet

Tipper dette handler om måten dere går på.  Kanskje dere har beinlengdeforskjell eller av en eller annen grunn vrir den ene foten/leggen/hofta litt idet dere setter beinet ned. Skjer meg også, og alltid på det samme beinet. Skjønte etter hvert at det var meg og ikke syersken det var noe galt med 😂

Anonymkode: f3c9f...b13

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper dette handler om måten dere går på.  Kanskje dere har beinlengdeforskjell eller av en eller annen grunn vrir den ene foten/leggen/hofta litt idet dere setter beinet ned. Skjer meg også, og alltid på det samme beinet. Skjønte etter hvert at det var meg og ikke syersken det var noe galt med 😂

Anonymkode: f3c9f...b13

Det er definitivt kvaliteten på buksen det handler om, og ikke brukerfeil! 

https://www.mamamia.com.au/jeans-seam-twist/

Anonymkode: ea2b9...ebb

• Liker 1
Skrevet

Har aldri skjedd for min del, og nå skjer det aldri heller ettersom jeg ikke bruker skinnies lenger :sleep: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...