Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har erfaring med delamming, hvordan har dere løst det i praksis? Når er det morsmelk og når mme? Hvor mye mme? Hva gjør dere når dere er ute av hus?

Anonymkode: cd317...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det delamming pga for lite melk, så jeg løste det ved å amme ofte og fylle på med mme i starten. Etterhvert, ved ca 2-3 mnd så var det annethvert måltid ca, men måltidet med mme kom litt tettere på etter ammingen enn motsatt. 

Med tanke på mengde lå vi som regel på en skje mindre enn alderen tilsa, og 1-3 flasker mindre. Ved ca 3 mnd så løsnet liggende amming så da forsvant nattflasken(e), så da ble det naturlig nok færre flaskemåltid ila dagen.  

Skrevet

Jeg får dessverre ikke ammet på dagen da baby nekter. Får kun ammet på natt og når baby er supersøvning. Pumper litt på dagen og gir på flaske. Jeg bare gir til baby virker fornøyd. Hun spiser ikke alt hver gang jeg lager så har ikke helt oversikt da hun spiser lite og ofte. Når vi er ute må jeg ha med mme. Tar enten kokt vann på termos og blander med kaldt kokt vann eller har med ferdigblandet hipp hvis det er mulighet for å varme dit vi skal☺️ 

Anonymkode: 053be...92c

Skrevet

Ammet, og topper opp med mme. Måtte delamme pga lite melk. 

Anonymkode: 572c8...e9d

Skrevet

Takk for svar!

Anonymkode: cd317...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...