AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Noen her som vet om psykomotoriske fysioterapeuter med driftsavtale i Oslo som ikke har alt for lang venteliste? Sliter veldig med angst, har blitt så ille at jeg nå ikke kommer meg på skolen. Går hos psykolog, men hjelper ikke så mye, trenger å jobbe med kroppen, kjenner jeg. Tusen takk for all hjelp! Anonymkode: 569c0...14a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her som vet om psykomotoriske fysioterapeuter med driftsavtale i Oslo som ikke har alt for lang venteliste? Sliter veldig med angst, har blitt så ille at jeg nå ikke kommer meg på skolen. Går hos psykolog, men hjelper ikke så mye, trenger å jobbe med kroppen, kjenner jeg. Tusen takk for all hjelp! Anonymkode: 569c0...14a Jeg vet ikke av noen spesielle, men søk etter psykomotorisk Fysioterapaut med avtale på nett. Da kan du finne ut hvor du vil gå og hvor lang venteliste det er. Unge voksne vil prioriteres 😊 Anonymkode: 793be...f6a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Men finnes det noen oversikt ett eller annet sted, altså lister med psyk fysioterapeut i Oslo? Har prøvd å google, men finner bare én og én. Anonymkode: 569c0...14a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men finnes det noen oversikt ett eller annet sted, altså lister med psyk fysioterapeut i Oslo? Har prøvd å google, men finner bare én og én. Anonymkode: 569c0...14a Vet ikke om det finnes noe oversikt over de med avtale. Men vet tatt Bjørvika fysioterspi og kiropraktor er. Vet ikke noe om kapasiteten der da. Anonymkode: 2594c...90d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men finnes det noen oversikt ett eller annet sted, altså lister med psyk fysioterapeut i Oslo? Har prøvd å google, men finner bare én og én. Anonymkode: 569c0...14a https://www.oslo.kommune.no/helse-og-omsorg/helsetjenester/fysioterapi/#gref/c|f_treatment_psychomotor_physiotherapy#!#gref/c|f_treatment_psychomotor_physiotherapy Det var ikke spesielt vanskelig å finne en liste ved bruk av Google... Anonymkode: bd63a...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå