Gå til innhold

Kan jeg dra i forelesning hvis jeg har luftveissymptomer eller føler meg litt syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har obligatorisk oppmøte i morgen og jeg føler meg litt uggen. Hoster ikke noe særlig, men har litt sår hals. Vil tro dette ikke er noe farlig.

Kan jeg da dra i forelesningen?

Anonymkode: f080d...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du skal ikke dra på forelesning med sår hals. At du I det hele tatt spør får meg til å lure på om du har fulgt med i det hele tatt det siste året! 

• Liker 19
Skrevet

Nei, du holder deg hjemme. Har du levd under en stein i 2020!

Anonymkode: ae06e...342

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har obligatorisk oppmøte i morgen og jeg føler meg litt uggen. Hoster ikke noe særlig, men har litt sår hals. Vil tro dette ikke er noe farlig.

Det er klart du IKKE skal på forelesning da. Har du ikke fått med deg budskapet til oss alle i denne tiden vi er i?

• Liker 6
Skrevet

Har du mulighet for noe fravær eller å ta det igjen en annen dag? 

Anonymkode: 0b37b...29d

• Liker 1
Skrevet

Nei. Med symptomer holder du deg hjemme. 

• Liker 8
Skrevet

Nei, du kan ikke dra! Du må holde deg hjemme. 

Vi har også obligatorisk oppmøte, men har fått beskjed om at det gjøres evt. unntak hvis man må være borte pga sykdom denne høsten. Slik må det da gjøres flere steder? 

Anonymkode: 6f19e...46e

• Liker 7
Skrevet

Nei. Ikke med mindre du vil smitte hele skolen og forårsake enda en lockdown og ikke dra på skolen mer resten av semesteret. HOLD DEG HJEMME OM DU HAR SYMPTOMER. Hvor vanskelig er det!?

Anonymkode: f58ef...1bb

• Liker 6
Skrevet

Uansett om det er obligatorisk eller ikke er foreleserne pliktig til å tilrettelegge ved sykdom nå. Send de en Mail så fikser de alt du trenger å vite. Det er også obligatorisk for deg å holde deg hjemme om du har symptomer, og det er viktigere enn hva enn dere måtte ha på skolen nå. 

Anonymkode: f58ef...1bb

• Liker 5
Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men sjekk om det bare er allergi. Hvis det går over etter ei allergipille, så er du ikke syk og kan dra på forelesning.

Endret av I Grosny
Skrevet

Bruk i tilfelle munnbind og sett deg med god avstand til andre. Eller send en melding til faglærer og forhør deg. Regner med de er fleksible på obligatorisk oppmøte pga corona. 

Anonymkode: f7baa...a08

Skrevet

Selvfølgelig ikke! Send melding til læreren og forklar.

Anonymkode: ece46...d97

• Liker 1
Skrevet

Nei, send mail til faglærer og hør om mulighet for kompensatorisk arbeid slik at du kan få tilstedeværelse. 

Anonymkode: ffbfe...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...