Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg søkte på samordna opptak kom det opp bare 4 deltidstudier på sykepleie. Synes dette er lite, Er det bare 4 deltidstudier i sykepleie i hele Norge?

Anonymkode: f1c50...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanlig nei. Jeg gikk på et studiested med både heltid og deltisstudium i sykepleie, og veldig mange av de som begynte på deltid søkte seg over på heltid etterhvert. F.eks var praksisperiodene lik enten man tok heltid eller deltid (f.eks 8 uker er 8 uker uansett, ikke f.eks fordel over 16 uker for de på deltid), så det ble enklere å bare bli ferdig enn å trenere forløpet. 

Anonymkode: f3577...774

Skrevet

Jeg studerte sykepleie på deltid på ViD, men vet vi var det siste kullet de hadde på deltid. Var ferdig i 2014. Skolen sa det var vanskelig å følge opp studentene. Vi ble ofte glemt. Hadde gått for heltid hvis jeg skulle gjort det igjen.

Skrevet

Tror UiA kjører det annet/tredjehvert år eller noe sånt, så kjøres ikke klasse hvert år. Kanskje det er sånn andre steder også? 

Anonymkode: 123cf...8d2

Skrevet

Jeg studerte sykepleie deltid på HIØ for en del år tilbake. Jeg var veldig fornøyd med opplegget. Praksisen var fulltid, men teorien var 2 (og noen ganger 3) pr uke.

Anonymkode: e64bd...4bb

Skrevet

Hvilke steder fikk du opp da? har lyst å gå deltid selv. men er ikke mange steder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...