Gå til innhold

Hvorfor kan en ikke lenger være anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt nå, Noen forum kan en ikke være anonym. Feks under koronaviruset. Hvorfor kan en ikke være anonym der lenger? Noen som vet? 

Anonymkode: 17e8e...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les dette

Anonymkode: bfafa...726

• Liker 3
Skrevet

Ok. Takk! 😊

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi enkelte tullinger her tydeligvis er noen forbanna sutrekopper som ikke ønsker Anonym Bruker-funksjonen noen steder på hele Kvinneguiden....                                 

Anonymkode: 8fd01...d60

Så det på Ris og ros forum at det bare var en som klagde litt og så ble AB funksjon fjernet på korona forum... 

• Liker 1
Skrevet

Helt på trynet. Alle er like anonyme her på Kvinneguiden, selv om man har et nick. Bortsett fra de som har behov for å legge ut ansiktsbilder i diverse fjase-tråder.  

• Liker 2
Skrevet

Til syvende og sist har det ikke så mye å si. Ingen vet hvem hverandre er. De fleste brukernavnene er anonyme uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Kom litt feil ut, hehe. Alle burde kunne skrive anonymt her inne. På alle underforum:) Mange AnonymBrukere skriver flotte og reflekterte innlegg. 

• Liker 1
Skrevet

Fordi noen ikke vil ha "visse innlegg knyttet til brukernavnet sitt"

Feighet. Alltid. Men greit nok. Lei idiotisk trolling fra ubalanserte folk. 

• Liker 5
Skrevet

Det har roet seg betraktelig på trolletrådene etter AB muligheten ble fjernet på koronaforumet. Det er bare positivt.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Hannah80 skrev:

Kom litt feil ut, hehe. Alle burde kunne skrive anonymt her inne. På alle underforum:) Mange AnonymBrukere skriver flotte og reflekterte innlegg. 

Enig. Synes det er litt rart. Nå har vi vært i pandemi i mange måneder og det har jo gått helt fint å være AB til nå på nevnte forum. Det burde fortsatt være mulig. Sikkert mange som lar være å skrive når AB er slått av.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Synes det er litt rart. Nå har vi vært i pandemi i mange måneder og det har jo gått helt fint å være AB til nå på nevnte forum. Det burde fortsatt være mulig. Sikkert mange som lar være å skrive når AB er slått av.

Hvorfor er det så viktig å være AB på Koronaforumet? 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det syns jeg er dumt.  Det er så mange ulike grunner til at folk velger å være anonyme her inne. For meg personlig så legger jeg knapt merke til om det er Anonymbruker eller "Turid76" som skriver😂

Skrevet
Akkurat nå, Hatsumomo skrev:

Hvorfor er det så viktig å være AB på Koronaforumet? 

Det gjelder ikke bare Koronaforum, men jeg spør om akkurat dette nå fordi det plutselig skjedde en endring der. Foretrekker selv å være helt anonym. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjelder ikke bare Koronaforum, men jeg spør om akkurat dette nå fordi det plutselig skjedde en endring der. Foretrekker selv å være helt anonym. 

Du er da like anonym for meg om du heter AB eller Berit. Bortsett fra kjønnet, eller du kan være en mann som liker å kalle seg Berit for den saks skyld så vet jeg jo like lite om deg.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Du er da like anonym for meg om du heter AB eller Berit. Bortsett fra kjønnet, eller du kan være en mann som liker å kalle seg Berit for den saks skyld så vet jeg jo like lite om deg.

Du skjønner tydeligvis at noen av oss er lei av å bli stalket her inne? Et utsagn i en tråd blir dratt helt ut av kontekst i en annen, fordi noen lar det gå sport i å hakke på folk. Kvervulere og dra opp ting man skrev i en annen tråd... nei takk, nicket mitt bruker jeg aldri.

Anonymkode: de296...bfe

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skjønner tydeligvis at noen av oss er lei av å bli stalket her inne? Et utsagn i en tråd blir dratt helt ut av kontekst i en annen, fordi noen lar det gå sport i å hakke på folk. Kvervulere og dra opp ting man skrev i en annen tråd... nei takk, nicket mitt bruker jeg aldri.

Joda, jeg kan til en viss grad skjønne det. Men i det store, betyr det så mye egentlig? Jeg mener, det er jo bare å la være å svare de/ignorere de som stalker deg? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der skrev du det jeg skulle prøve å forklare om hvorfor jeg ikke vil bruke nicket mitt. Takk! Jeg er dårlig på å forklare ting. 

Skrevet
7 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Joda, jeg kan til en viss grad skjønne det. Men i det store, betyr det så mye egentlig? Jeg mener, det er jo bare å la være å svare de/ignorere de som stalker deg? 

Det er jo bare å ignorere, men jeg vil helst slippe det. Og jeg er litt slik at jeg føler at jeg lurer på teite ting i blant og derfor vil jeg helst være helt anonym. Sånn er det bare. Under korona-forum så er det kanskje flere som lar være å spørre om ting de lurer på rundt dette, og det synes jeg er så dumt når det er et viktig tema. Synes det er viktigere at alle kan føle seg komfortable med å spørre om ting de lurer på ang noe så viktig, enn at noen trollere skriver tull. De fleste troller ikke. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å ignorere, men jeg vil helst slippe det. Og jeg er litt slik at jeg føler at jeg lurer på teite ting i blant og derfor vil jeg helst være helt anonym. Sånn er det bare. Under korona-forum så er det kanskje flere som lar være å spørre om ting de lurer på rundt dette, og det synes jeg er så dumt når det er et viktig tema. Synes det er viktigere at alle kan føle seg komfortable med å spørre om ting de lurer på ang noe så viktig, enn at noen trollere skriver tull. De fleste troller ikke. 

Hvis det er av sensitiv natur (som f.eks noe med helsen og korona) så kan du ihvertfall poste som AB på helseforumet, trenger ikke være på korona.

Men ok, jeg skjønner deg jo i forhold til "teite" ting altså. Jeg er bare glad for å slippe de samme trådene opp igjen og opp igjen på det forumet hvor tydelig folk troller.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Til syvende og sist har det ikke så mye å si. Ingen vet hvem hverandre er. De fleste brukernavnene er anonyme uansett. 

U wish... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...