Gå til innhold

Kyssing på første date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Ja eller nei? 

Anonymkode: 6d4d7...670

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært med på det en gang, ikke bare kyssing men direkte klining, følte jeg ikke kunne si nei (det er min feil), men aldri mer. Nei første date er for å bli kjent, ikke mer. Kanskje et raskt farvell kyss etter 2. date. Men første date, ingenting. 

Anonymkode: e335f...3e7

Skrevet

Ja, så lenge kjemien er innafor og det føles naturlig kysser jeg gjerne på første date :)  

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor sette en regel på det?

Har dere lyst gjør dere det, har en av dere ikke lyst gjør dere det ikke.

• Liker 8
Skrevet

Ja hvis man liker personen så ja. Ett kyss sier mye om en person. Første date har man jo ofte blitt litt kjent før date også. 

• Liker 1
Skrevet

I disse koronatider bør man vel reservere den slags kontakt som involverer kroppsvæsker som spytt (sikre smittekilder) til et minimum, og unngå det med mindre det er alvor i forholdet og dere vil bli kjærester. Ikke bare kysse for å kysse eller "teste".

Man unngår håndtrykk, så jeg vil påstå at man bør unngå kyssing med "hvem som helst" også.

Anonymkode: e085f...840

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer litt for ofte å ikke holde meg fra å kysse. Hvis mannen er kjekk mister jeg mange av de sperrene som jeg i utgangspunktet hadde. Jeg blir tiltrukket og jeg blir lett kåt. Det gjør at det nokså lett går ganske fort med ting, dersom utseende og kjemi er bra og mulighetene er der.

Anonymkode: 4feea...e08

• Liker 3
Skrevet

Har ikke mot kyssing på første date, men ut i fra erfaringen leter etter ikke slike menn noe seriøst. Da kommer de med mas om sex på neste date som regel. 

Anonymkode: 7d015...931

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det ja, men ikke gått lenger da. Det var når vi skulle gå hvert til vårt at hun bare tok tak i meg og kysset meg. Stakk tunga si langt inn i munnen min og nesten overfalt meg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I disse koronatider bør man vel reservere den slags kontakt som involverer kroppsvæsker som spytt (sikre smittekilder) til et minimum, og unngå det med mindre det er alvor i forholdet og dere vil bli kjærester. Ikke bare kysse for å kysse eller "teste".

Man unngår håndtrykk, så jeg vil påstå at man bør unngå kyssing med "hvem som helst" også.

Anonymkode: e085f...840

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mot kyssing på første date, men ut i fra erfaringen leter etter ikke slike menn noe seriøst. Da kommer de med mas om sex på neste date som regel. 

Lurer på hva slags massedating dere driver med? Jeg har stort sett blitt kjæreste med de jeg har vært på date med jeg. Har vel vært på date en tre-fire ganger opp igjennom årene der vi bare ble venner, men jeg gidder jo ikke å dra på date med noen uten at jeg tenker at det kan bli oss. Med noen av dem ble det bare sånn halvveis kjærester i noen måneder, og så var det to lange forhold før jeg møtte mannen min da jeg var 23.

De eneste jeg har kysset på første date var jo de det ble noe mer med. Hvis ikke jeg får lyst å kysse fyren i løpet av en hel date, og han meg, høres det ikke ut som oppskrift på annet enn i beste fall et platonisk vennskap Så min erfaring er helt motsatt av deg som mener at menn som kysser på første date ikke er ute etter noe seriøst. Hvis begge har lyst å kysse hverandre så tyder vel det på at det kan være noe i kjemien? 

Anonymkode: 0787c...980

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva slags massedating dere driver med? Jeg har stort sett blitt kjæreste med de jeg har vært på date med jeg. Har vel vært på date en tre-fire ganger opp igjennom årene der vi bare ble venner, men jeg gidder jo ikke å dra på date med noen uten at jeg tenker at det kan bli oss. Med noen av dem ble det bare sånn halvveis kjærester i noen måneder, og så var det to lange forhold før jeg møtte mannen min da jeg var 23.

De eneste jeg har kysset på første date var jo de det ble noe mer med. Hvis ikke jeg får lyst å kysse fyren i løpet av en hel date, og han meg, høres det ikke ut som oppskrift på annet enn i beste fall et platonisk vennskap Så min erfaring er helt motsatt av deg som mener at menn som kysser på første date ikke er ute etter noe seriøst. Hvis begge har lyst å kysse hverandre så tyder vel det på at det kan være noe i kjemien? 

Anonymkode: 0787c...980

Det var meg som skrev om menn som ikke ser noe seriøst hvis de kysser på første date. Jeg er enig med deg egentlig. En godt eksempel er meg😄  Ser etter kun seriøst og kysser gjerne på første date hvis kjemien stemmer. Men merker at etter det skiftes fokus på sex og interesse dabber. 

Skrevet

Så lenge man vil og det er ett passende øyeblikk så sier jeg klart ja 🙂

Skrevet

Litt absurd tema. Jeg er mer der på "sex eller ikke på førte date". Jeg klarer rett og slett ikke å stoppe hvis mannen vil. De to siste årene har jeg hatt ni dater og alle har endt med sex på første treff. Jeg klarer bare ikke å se nei. Ikke fordi jeg er veik og ubesluttsom, men fordi jeg tenner og glemmer alt.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt absurd tema. Jeg er mer der på "sex eller ikke på førte date". Jeg klarer rett og slett ikke å stoppe hvis mannen vil. De to siste årene har jeg hatt ni dater og alle har endt med sex på første treff. Jeg klarer bare ikke å se nei. Ikke fordi jeg er veik og ubesluttsom, men fordi jeg tenner og glemmer alt.

Samme her faktisk. Har sex fordi jeg blir veldig kåt om han er kjekk og flørtende, ikke fordi jeg ikke tør å si nei. Har løst det ved å gå kort tur på første date istedet, da faller ikke sex seg naturlig selv om lysten er tilstede. 

Anonymkode: 5e28f...c0e

Skrevet

Skjønner jo det at man ikke fremstår som noe kjæresteemne når man ender opp i doggy etter tre timer. Men...

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner jo det at man ikke fremstår som noe kjæresteemne når man ender opp i doggy etter tre timer. Men...

Var sånn jeg møtte eksen min, det var et godt og lidenskapelig forhold 😊

Skrevet

Har også hatt sex med alle exene mine på første date, det ble et forhold ut av det 😅

Anonymkode: 97879...62e

Skrevet

Kysser skjeldent på første date, men jeg synes det er spesielt når en person har et sett med regler for seg selv som de må følge, i stedet for å gjøre det man har lyst til og føler for. Gir meg følelsen av at man har litt dårlig selvtillit, og i det hele tatt et litt negativt inntrykk.

Skrevet

Det er jo ikke slik at man kommer til å være utro og "løs" dersom man har tidlig sex med datene sine, mens man er single. Jeg har alltid vært veldig fysisk, sexglad og kåt som person. Helt fra jeg var ungdom hadde jeg lav terskel for å ligge med, og dersom noen jeg liker er flørtete og sjarmerende, er veien til sex veeeeeldig kort. Men i forhold er jeg fullstendig trofast.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke slik at man kommer til å være utro og "løs" dersom man har tidlig sex med datene sine, mens man er single. Jeg har alltid vært veldig fysisk, sexglad og kåt som person. Helt fra jeg var ungdom hadde jeg lav terskel for å ligge med, og dersom noen jeg liker er flørtete og sjarmerende, er veien til sex veeeeeldig kort. Men i forhold er jeg fullstendig trofast.

Flere burde forstått dette, fremfor å bedrive slutshaming, velge ei dame som vil vente i evigheter og deretter klage over at kjæresten vil ha lite sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...