Gjest seroxata Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har tenkt å bestille meg et par minimizer-bh'er, men siden de er såpass dyre, så lurte jeg på om det er noen her inne som har prøvd slike? synes det er litt merkelig at de lover at puppene skal "krympe" en str? hvordan går det an?
tobo Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en sånn bh fra triumph. Er veldig fornøyd med stødighet og den sitter utrolig godt. Stroppene er litt tykkere/ bredere enn vanlig. Damen i butikken påsto at bhen skulle "redusere" puppene med en strl. Jeg bruker strl. 75 C. Vet at ikke dette betegnes som stort av mange, men jeg kunne altså ønske de mindre. Synes kanskje de virker mindre, men ikke mer enn 1/2 strl. Mulig effekten virker større på større pupper??
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Jasså? dette vil jeg gjerne høre noe mer om.. Men forøvrig gikk jeg ned en kles størrelse ved en RIKTIG og GOD bh da. (fra 44 til 42 i topper) Men jeg har ulike bh'er til ulike topper, skjorter bruker jeg "t-skjorte bh" til så ikke knappene skal sprike. Forøvrig kjøpt på La Lina!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har prøvd et par minimizer bh'er og det som jeg opplever som forskjellen er at cupen er annerledes i fasongen slik at puppene stikker mindre ut, og blir lissom, ikke flatklemt, men mindre framtredende. OK når man har lyst til å ha øyekontakt med folk :blunke:
Gjest seroxata Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 takk for svar!! har ikke noe link akkurat her og nå , men om dere gidder lete litt, så fant jeg mange i katalogen fra www.laredoute.no (forøvrig masse fint undertøy for litt større pupper og) Har og sett at de har slike i ellos-katalogene jeg vil teste ut iallefall, så får vi se hvor fornøyd jeg blir
Gjest Trolletrine Skrevet 24. juli 2005 #7 Skrevet 24. juli 2005 hei! Min erfaring er at puppene ser mindre ut fordi de blir SKVIST TIL SIDEN!!!!!!Skikkelig dritt-får helt merkelig brystparti av det.men kanskje det bare er meg?
Arkana Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 hei! Min erfaring er at puppene ser mindre ut fordi de blir SKVIST TIL SIDEN!!!!!!Skikkelig dritt-får helt merkelig brystparti av det.men kanskje det bare er meg? ← Nei, det er ikke bare deg. Jeg synes minimizer-BH'er ser helt teit ut, og brystene blir skvist i en merkelig fasong. Jeg foretrekker en god BH som gir støtte og fin form, det er tusen ganger viktigere enn hvor store de ser ut for andre (men nå er jeg svært fornøyd med E-cup da, og har ingen som helst ønsker om å gjøre dem mindre ).
Gjest Melk Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 De stikker mindre ut, men min erfaring er at de liksom blir litt flatklemte og derfor større i diameter.
Gjest seroxata Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 HYL! jeg vil jo ikke ha de større i diameter!! :hår: Da satser jeg heller på en fin bh med god støtte... takk for svar!
Gjest Melk Skrevet 25. juli 2005 #12 Skrevet 25. juli 2005 Men du kan jo alltids gå i en butikk og prøve en minimizer. Har flere slike jeg, kjekke til sitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå