Gå til innhold

slanking og pupper

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg er drittlei av for store pupper, men har ikke lyst til å ta en operasjon enda, for jeg er usikker på om det er smart hvis jeg har tanker om å få barn innen noen år..

Til uka melder jeg meg inn i treningsstudio. skal stramme opp litt her og der.

Har hørt at puppene skal være noe av det første som forsvinner når en trener?

Og det jeg lurer ¨på, er om dette stemmer, eller bare er bullshit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, puppene bestar jo for det meste av fett, så de forsvinner jo etterhvert som man slanker seg. men dette er jo veldig individuelt, og har du ekstremt store pupper så kan du jo regne med at de forstsatt blir å ha en god størrelse etter at du har slaket deg.

jeg ville uansett ventet til etter jeg hadde fått første barnet ettersom puppene endres såpass mye. hadde en venninne som gjorde dette, og ble kjempefornøyd.

Gjest slankeren.
Skrevet

Det første som kom da jeg la på meg var pupper. Svære mugger. Det første som forsvant med kiloene var puppene

Gjest Aloha
Skrevet

Samme her! Når jeg legger på meg noen kilo, merker jeg at jeg får litt større pupper. Og når jeg går ned, reduseres de tilsvarende.

Skrevet

Jeg håpa puppene mine skulle bli litt mindre, men etter å ha gått ned 20kg bruker jeg samme cup-størrelse, er bare blitt smalene rundt kroppen. Kan kanskje ha noe med at jeg bare er 22år, vet ikke? kjenner hvertfall flere litt mer voksne damer hvor puppa forsvant først ved slanking.

Gjest seroxata
Skrevet

hmm.. jeg bruker d-cup nå, og føler de er for store i forhold til resten av kroppen, føler de gjør meg feitere enn det jeg er...

Men har planer om en unge om et par år, og da er det jo bortkasta å operere bort.. får kanskje invistere i en minimizer-bh, og håpe treninga tar bort litt :D

Skrevet

Det er individuelt. Hos meg forsvinner de ikke først, skal svært mange kilo til for at de minker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det tror jeg er veldig individuellt. Hos meg forsvinner de heller ikke først. Synes det kan være fint med store oupper jeg da! :overrasket:

Skrevet

Ja, det er veldig idividuelt. Men det har blitt sagt at puppene og magen er de vanskeligste stedene aa ta av (kvinner).

Skrevet

Syns det virker som om mine blir mindre hverfall, er på slankeren nå, har ikke gått ned så mye enda, men...

Håper de blir mindre..liker ikke å ha så store pupper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...