AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Hva gjør jeg? Han sendte slibrige meldinger. Jeg satt han selvfølgelig skikkelig på plass! Forteller henne det og lager dårlig stemning mellom de? Overser det? Er så sint, føler han ødela noe uansett hva jeg gjør. Forteller jeg det så kan jeg nok aldri besøke henne hjemme, men jeg føler heller ikke at jeg kan la være å fortelle henne det! Det er en av mine næreste venninner! Anonymkode: 57869...065
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Vil du gå rundt og lyve og ha hemmeligheter for en veldig god venninne? Nei? Da sender du skjermbilder av meldingene. Anonymkode: 2e7b6...9e7 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil du gå rundt og lyve og ha hemmeligheter for en veldig god venninne? Nei? Da sender du skjermbilder av meldingene. Anonymkode: 2e7b6...9e7 Nei, jeg vil selvsagt ikke det. Jeg bare hater tanken på hvor lei seg hun vil bli. Anonymkode: 57869...065
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Du sier det. Jeg ville vist det.. Du er nok neppe den eneste Anonymkode: b9f07...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 Jeg ville selvsagt ha sagt ifra. Ja, så blir hun lei seg, men da har ikke du gjort noe galt i alle fall. Anonymkode: 9e093...0d3 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vil selvsagt ikke det. Jeg bare hater tanken på hvor lei seg hun vil bli. Anonymkode: 57869...065 Da kan du legge det hatet der deg hører hjemme, nemlig på ham. Det er han som gjør henne lei seg, ikke du. Anonymkode: 2e7b6...9e7 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #7 Skrevet 21. september 2020 Jeg håper at mine nære venninner (i det minste) vil fortelle meg det om min samboer oppfører seg slik. Jeg hadde gitt han muligheten til å fortelle set selv, hvis ikke hadde jeg sendt screenshot. Anonymkode: bf090...477 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er han som gjør henne lei seg, ikke du. Anonymkode: 2e7b6...9e7 Veldig godt poeng. Takk. Anonymkode: 57869...065
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #9 Skrevet 21. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper at mine nære venninner (i det minste) vil fortelle meg det om min samboer oppfører seg slik. Jeg hadde gitt han muligheten til å fortelle set selv, hvis ikke hadde jeg sendt screenshot. Anonymkode: bf090...477 Det hadde ærlig talt ikke jeg stolt på. Anonymkode: 9e093...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #10 Skrevet 21. september 2020 Jeg hadde rett og slett ikke turt å ta sjansen på at det aldri skulle komme fram i lyset, for om det kommer fram senere og hun ser at du aldri fortalte noe; DA har du ødelagt vennskapet for alltid. Per nå har du ikke gjort noe som helst galt, det er det kun han som har gjort! Anonymkode: aca0b...3d9 12
Hippogriff Skrevet 21. september 2020 #11 Skrevet 21. september 2020 Må bare være forberedt på backfire. Hun kan fint gå i forsvar for ham og tro ham på at det er du som har lagt opp til noe. Så jeg ville sett an venninnen før jeg sa noe. Ja, du bør jo fortelle, men ville tenkt over hvordan. 1
Gjest Tamsi Skrevet 21. september 2020 #12 Skrevet 21. september 2020 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper at mine nære venninner (i det minste) vil fortelle meg det om min samboer oppfører seg slik. Jeg hadde gitt han muligheten til å fortelle set selv, hvis ikke hadde jeg sendt screenshot. Anonymkode: bf090...477 Får han sjansen til dette så serverer han nok en forvridd variant som setter seg selv i et ikke like dårlig lys. Er han kjip nok til å gjøre dette så er han neppe gentleman nok til å ta på seg skylda og legge seg flat. Det ender kanskje med at venninna blir sint på ts. Jeg ville ha sagt det selv, i og med at jeg selv hadde vært "involvert" i situasjonen. Da vet jeg at hele sannheten kommer frem, og det hadde ikke sett ut som jeg forsøkte å holde det skjult ved å ikke si noe med en gang. Endret 21. september 2020 av Tamsi
exictence Skrevet 21. september 2020 #13 Skrevet 21. september 2020 Jeg hadde sagt det til venninna på den måten: Jeg syes dette er vondt og vanskelig å fortelle. Jeg synes det er så forferdelig å tenke på at du skal bli lei deg. Men jeg føler det er rett å si det. Jeg opplevde at din ...... 4
-Titania- Skrevet 21. september 2020 #14 Skrevet 21. september 2020 Har du tatt vare på meldingene? Vis henne dem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Skrevet 21. september 2020 Jeg opplevde det gjentatte ganger for mange år siden, jeg sa ifra til venninnen min. Hun tok det opp med mannen sin, det ble stille lenge før han begynte på igjen. Jeg sa ifra hver gang det skjedde etter det. Og hun konfronterte mannen sin hver gang. Nå er det mange år siden han sendte noe sist, og nå klarer jeg forholde meg noenlunde normalt til han, det var lenge jeg syntes det var ubehagelig å reise på besøk hvis han var hjemme. Heldigvis trodde min venninne på meg, stilte aldri noen spm på sannheten i det jeg sa, uansett hadde jeg hatt bevis på sms osv. Anonymkode: 5a702...477 1
chi Skrevet 21. september 2020 #16 Skrevet 21. september 2020 Tror jeg ville svart han dette: Hei! Denne meldingen tror jeg du har sendt feil. For den skulle vel til yyy? (sett inn navnet på venninna di) Hilsen xxx (navnet ditt) 1
Silva Pluvialis Skrevet 21. september 2020 #17 Skrevet 21. september 2020 7 minutter siden, chi skrev: Tror jeg ville svart han dette: Hei! Denne meldingen tror jeg du har sendt feil. For den skulle vel til yyy? (sett inn navnet på venninna di) Hilsen xxx (navnet ditt) Dette. Og om han da skrev tilbake at meldingen var til deg, så ville jeg meldt venninnen min med screenshot. Jeg kan forstå at du er redd for at hun skal bli lei seg, TS, men jeg tror hun blir enda mer lei seg om du ikke sier det og hun finner det ut på egen hånd at du har holdt det skjult for henne. Vær ærlig. Vennskapet vil nok bestå. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #18 Skrevet 21. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg? Han sendte slibrige meldinger. Jeg satt han selvfølgelig skikkelig på plass! Forteller henne det og lager dårlig stemning mellom de? Overser det? Er så sint, føler han ødela noe uansett hva jeg gjør. Forteller jeg det så kan jeg nok aldri besøke henne hjemme, men jeg føler heller ikke at jeg kan la være å fortelle henne det! Det er en av mine næreste venninner! Anonymkode: 57869...065 Si ifra! Det er kanskje vanskelig, men det er rett. Ikke hold dette fra venninna di. Hun har rett til å vite, og du kan slappe av i vissheten om at du har gjort det rette og sagt ifra, samme hva som skjer etterpå. ❤️ Anonymkode: 158eb...766
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #19 Skrevet 21. september 2020 Jeg opplevde det samme. Jeg sendte henne meldingene og fortalte hva han hadde ringt og sagt fordi hun var en nær venninne. Jeg ville hun skulle vite hvem hun var sammen med. Anonymkode: c5f6d...517
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #20 Skrevet 21. september 2020 Det er ikke sikkert dette er verken første eller siste gang han prøver seg på noen mens han er i forhold. Når han har gått så langt som til venninna til samboeren sin, kan man tenke seg til hva han har gjort med damer hun ikke kjenner.. hun bør absolutt få vite hva slags type hun er sammen med. Anonymkode: d2486...ed4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå