Gjest Reisende Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Noen som har vert i Polen eller er derifra? Har dere navn/nettsteder til noen shoppingsentre? Lurer på om det går an å bestille varer fra Polen og få sendt de hjem? Ved reise kan jo vi handle for 6000,men det er vel mindre når en får det sendt. Alikavel kan det bli lønnsomt pga lave priser.
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 hvorfor bestille klær fra polen??? Det er faktisk ikke så billig der hvis det er det du tenker på. Da hadde jeg heller tatt meg en tur på HM salg.... Når det gjelder merkevarer har jeg ikke sjekket opp imot norske priser, men spesielt billig var det ikke der. Ta deg en tur til Polen du! men hold deg langt unna Warzava.... Krakow skal visst være mye bedre
Rosenrød Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Krakow er en veldig fin by, mange vakre bygninger! Syntes vel egentlig ikke det var såååå mye å handle der, bortsett fra krystall og rav...
Gjest reisende Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 hvorfor bestille klær fra polen??? Det er faktisk ikke så billig der hvis det er det du tenker på. Da hadde jeg heller tatt meg en tur på HM salg.... Når det gjelder merkevarer har jeg ikke sjekket opp imot norske priser, men spesielt billig var det ikke der. Ta deg en tur til Polen du! men hold deg langt unna Warzava.... Krakow skal visst være mye bedre ← Nå var det ikke klær jeg hadde tenkt å handle der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå