Gå til innhold

Høstferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er spent på utfallet etter høstferien. Er selv veldig usikker hva jeg skal gjøre. 
har søsken som bor i Oslo- som skal besøke våre foreldre, som bor på en plass med lite/ingen smitte. Jeg ca en times kjøring fra våre foreldre. Kjenner jeg er litt skepsis til å treffe søsken som bor i Oslo. Samtidig føles det og veldig rart å holde seg helt unna, når de er så nærme. 

hva hadde dere gjort? Bra smittevern er kanskje godt nok- en tenger ikke holde seg helt unna? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Kvinne30 skrev:

Jeg er spent på utfallet etter høstferien. Er selv veldig usikker hva jeg skal gjøre. 
har søsken som bor i Oslo- som skal besøke våre foreldre, som bor på en plass med lite/ingen smitte. Jeg ca en times kjøring fra våre foreldre. Kjenner jeg er litt skepsis til å treffe søsken som bor i Oslo. Samtidig føles det og veldig rart å holde seg helt unna, når de er så nærme. 

hva hadde dere gjort? Bra smittevern er kanskje godt nok- en tenger ikke holde seg helt unna? 

Etter mitt syn så kan man jo ikke sette hele livet sitt på vent på ubestemt tid og isolere seg fra familien sin, sine nærmeste. Foreldre og søsken er jo dine nærmeste. Man vet ikke hvor lenge vi kommer til å ha smitten. Vi har allerede vært isolert fra familie i lang tid. Jeg hadde dratt og overholdt smittevernregler mens jeg var der. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville også reist. God håndhygiene og avstand er godt nok. Og dessuten må du vel gå ut ifra at dine søsken ikke reiser til dine foreldre om de mistenker sykdom?

• Liker 2
Skrevet

Takk for gode svar begge to. Og de kommer nok helt sikkert ikke, dersom de har symptomer nei☺️

• Opprett ny...