ludden Skrevet 22. september 2020 #21 Skrevet 22. september 2020 Jeg kan også velge å stille spørsmålstegn ved om jorden er rund eller flat......det finnes forskere som mener at jorda er flat også. Jeg er usikker, men velger å stille spørsmålet 🙂
Gjest Tutte Skrevet 22. september 2020 #22 Skrevet 22. september 2020 26 minutter siden, ludden skrev: Jeg kan også velge å stille spørsmålstegn ved om jorden er rund eller flat......det finnes forskere som mener at jorda er flat også. Jeg er usikker, men velger å stille spørsmålet 🙂 Ja, det var jo litt av en sammenligning. I motsetning til korona så er det at jorden er rund gammel dokumentert vitenskap hvor enkelte leter etter feil for å benekte dokumentasjonen. Da snakker man konspirasjonsteori. Korona er et nytt virus som det fortsatt forskes på, og som alle egentlig vet svært lite om. Noe all den sprikende informasjonen beviser
Gjest Tutte Skrevet 22. september 2020 #23 Skrevet 22. september 2020 (endret) 37 minutter siden, ludden skrev: Det er veldig enkelt å svare på, det som er mest sannsynlig å tro på er det som så langt er fastslått,det er samme som jeg skrev legre opp her,jeg kan repetere,så får du lest det en gang til : 96% av de første 47 tilfellene hadde passert markedet i wuhan, så forskerne er enige om at det har sitt opphav der, om en nekter å tro på det,så vet vi ingenting. Der selger de flaggermus, og 96,3 % av arvematerialet i covid19 viruset inneholder arvematerialet fra flaggermus. Så lenge ingen vet med sikkerhet, så må en forholde seg til det vi foreløpig vet, og det som står over her, det vet vi.Hvis du velger å stille spørsmål ved om det er sant, da kan du jo sitte å fundere på egne løsninger. Ok, da så😂😂 Vi får se hva som dukker opp av nyere informasjon om en god stund bare dette har roet seg. Endret 22. september 2020 av Tutte
ludden Skrevet 22. september 2020 #24 Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, Tutte skrev: Ok, da så😂😂 Du skal ha kredd for å være flink til å argumentere, alltid artig med en diskusjon i ny og ne, vi er nok i bunn og grunn ikke veldig uenige 🙂
Gjest Tutte Skrevet 22. september 2020 #25 Skrevet 22. september 2020 27 minutter siden, ludden skrev: Du skal ha kredd for å være flink til å argumentere, alltid artig med en diskusjon i ny og ne, vi er nok i bunn og grunn ikke veldig uenige 🙂 Vi får se hva som kommer opp av informasjon når dette har roet seg tenker jeg. Håper vi får et klart og sikkert svar en gang.
Nostradamus Skrevet 3. juni 2021 #26 Skrevet 3. juni 2021 Hatsumomo skrev (På 20.9.2020 den 22.48): Spørs om du får noe svar på det fra den konspi-gjengen her nå som de ikke kan være under dekke av Anonym Bruker. De som virker å tilhøre den "klanen" åpenlyst med nick på Koronaforumet er 'slask' og 'amit' så de svarer vel gjerne noe etterhvert Biden og WHO: "Hold my beer..." 2
Matdronningen Skrevet 3. juni 2021 #27 Skrevet 3. juni 2021 Jeg trur det har blitt plantet, ubevisst av alle oss over tid. De spiser flaggermus pga sult pga mangel på fisk i havet som vi alle er med på å masse-fiske og forsøpler og dreper. Er forsket på ebola, kommer av mangel på fisk i havet i Afrika. Kan corona vær noe det samme?
mima Skrevet 5. juni 2021 #28 Skrevet 5. juni 2021 Tony Fauci og medpartnere har iallefall ikke rent mel i posen.
Nalini Skrevet 5. juni 2021 #29 Skrevet 5. juni 2021 ludden skrev (På 22.9.2020 den 13.51): 96% av de første 47 tilfellene hadde passert markedet i wuhan, så forskerne er enige om at det har sitt opphav der, om en nekter å tro på det,så vet vi ingenting. Der selger de flaggermus, og 96,3 % av arvematerialet i covid19 viruset inneholder arvematerialet fra flaggermus. Om en da fortsatt velger å tro noe helt annet, det er da vi er over på konspirasjonsteorier, velger vi å tro det mest sannsynlige,eller det mer usannsynlige? Dette er basert på kinesisk myndigheter sin informasjon. En kan aldri stole på noe fra Kina. Kina benekter enhver undertrykking av ughigere, og stoler du på det? Kina hevder at det er demokrati i Hong Kong. Viruset oppstod i Kina og rundt wuhan. Der har Kina laboratorium som forsker på slike virus. Det er fullt mulig at det kommer fra det laboratoriumet. Alternativet er at det skal gå via to veldig forskjellige dyrarter og så til et menneske? Det høres ut som en røverhistorie. 2
student86 Skrevet 5. juni 2021 #30 Skrevet 5. juni 2021 Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Blir bare spekulasjoner, og det er begrenset hvor lenge jeg er interessert i det når det er uklare og motstridende svar. Overlater det til de som har ressurser til å finne ut av det, og går videre i min hverdag.
Fremhevede innlegg