Gå til innhold

Jeg har gått ned 10 kg på 1,5 mnd, hvordan går det an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at jeg er ganske aktiv, har gått en del lange turer og trener 3-4 ganger i uka på Sats. På det meste veide jeg 74 kg i sommer, i dag veide jeg 64! Og tror ikke det er noe galt med vekta mi heller. Jeg har spist masse taco de siste ukene og ikke spesielt lavkalori-kosthold, men prøvd å holde meg til godteri i helgene.

Siden jeg har hjemmekontor og har vært syk, så går jeg mest i treningstøy så har ikke merket noe på klærne heller, bortsett fra at jeg kommer inn i en bukse jeg knapt fikk leggen inn i for noen mnd siden. 

Flere som har gått ned i vekt uten å egentlig ha prøvd? 

Anonymkode: f009f...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ned i vekt når jeg er på ferie.

Anonymkode: b6b01...3a2

• Liker 1
Skrevet

Dette ville jeg sjekka hos legen. Uforklarlig vektnedgang bør alltid utredes. 

• Liker 12
Skrevet

Feil med vekta? Dårlige batterier kanskje.

Anonymkode: 01f00...e1f

• Liker 1
Skrevet

heldig. vi veier/veide faktisk akkurat det samme :) er 74 kg, og vil bli 65. vet ikke hvordan jeg skal gå ned i vekt.

Anonymkode: 30d68...f99

Skrevet

Ja, jeg gikk ned ti kilo uten å prøve da jeg hadde kreft.

Stemmer også for at du bestiller deg en legetime.

Anonymkode: a4ed7...b7b

• Liker 6
Skrevet

Kreft gir ufrivillig vektnedgang...!

Anonymkode: 6111c...fae

Skrevet

Det er mange tilstander som kan gi ufrivillig vektnedgang! Det trenger ikke være noe alvorlig. Men du burde bestille deg en legetime og høre hva legen sier og ta noen prøver.

Skrevet

Det trenger ikke være alvorlig, som andre sier, men uforklarlig vektnedgang bør du gå til legen for. Med en gang.

• Liker 1
Skrevet
På 20.9.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Greit nok at jeg er ganske aktiv, har gått en del lange turer og trener 3-4 ganger i uka på Sats. På det meste veide jeg 74 kg i sommer, i dag veide jeg 64! Og tror ikke det er noe galt med vekta mi heller. Jeg har spist masse taco de siste ukene og ikke spesielt lavkalori-kosthold, men prøvd å holde meg til godteri i helgene.

Siden jeg har hjemmekontor og har vært syk, så går jeg mest i treningstøy så har ikke merket noe på klærne heller, bortsett fra at jeg kommer inn i en bukse jeg knapt fikk leggen inn i for noen mnd siden. 

Flere som har gått ned i vekt uten å egentlig ha prøvd? 

Anonymkode: f009f...4b1

Ville gått til legen..dette høres ikke normalt ut. Høyt stoffskifte kan også være en årsak. Hvor lenge var du syk? 

Anonymkode: 39c13...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...