Gallien Grueger Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Det skaper nye arbeidsplasser, må vite. Ingen skal komme her å si at innvandring ikke lønner seg! https://twitter.com/johanssonmorgan
Drizzt Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Skal jeg le eller skal jeg gråte. Jeg er i sjokk .. 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Jeg har gitt opp Sverige, for lenge siden.
Gjest Onkel Blå Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Om ikke annet så er det i hvert fall godt de bygger fengsler, framfor å la lovbryterne spankulere fritt 🙂
Callisto83 Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 Hvis det blir flere bilbranner, så kan kanskje flere få jobb i brannvesenet... Vinn vinn liksom! (Dette skal liksom være økonomien som klarer seg best gjennom koronakrisen??) 2
Gjest Lampe1 Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 21 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg har gitt opp Sverige, for lenge siden. Jeg husker så godt det trivelige nabolandet Sverige fra barndommen. Hvordan kunne det gå så galt? De må ha gått fra vettet?!? Tenk å omdanne et av verdens beste samfunn til et sånt «hell on Earth».
Gjest Onkel Blå Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 På 21.9.2020 den 18.33, Lampe1 skrev: Jeg husker så godt det trivelige nabolandet Sverige fra barndommen. Hvordan kunne det gå så galt? De må ha gått fra vettet?!? Tenk å omdanne et av verdens beste samfunn til et sånt «hell on Earth». Nå er det så ille der borte at jeg har sluttet å reise dit. Senest i dag ble ei 12 år gammel jente voldtatt. De oppklarer jo nesten ikke drap heller. Triste greier. Skrekkhistorien er likevel mor og sønn som skulle handle på IKEA for noen år siden - begge stukket ned og drept i kjøkkenavdelingen.
NorthernLight Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 (endret) Sverige er ikke det fine landet det en gang var. Endret 23. september 2020 av NorthernLight
Gjest Lampe1 Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 3 timer siden, Onkel Blå skrev: Nå er det så ille der borte at jeg har sluttet å reise dit. Senest i dag ble ei 12 år gammel jente voldtatt. De oppklarer jo nesten ikke drap heller. Triste greier. Skrekkhistorien er likevel mor og sønn som skulle handle på IKEA for noen år siden - begge stukket ned og drept i kjøkkenavdelingen. Det gjør vondt i hjertet å lese om slikt. Sverige er et tapt paradis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå