Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får baby tidlig i desember og må derfor ha en varm og god vognpose til lillegutt. Har strikket en del ulltepper selv og kommende bestemødre strikker også.. Tenker å ha pels i bunnen av vogn, men er litt grønn på dette med vognposer.. Trenger jeg de dyreste typene eller har noen her erfaring med noe rimeligere :)? Gjerne fra jollyroom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har voksi active Vinterpose og er meget fornøyd med den. God, varm og lun. Har desverre ikke erfaring med andre billigere merker. 

Anonymkode: 89263...17b

Skrevet

Har Nordlys fra jollyroom, veldig fornøyd med den! 

Anonymkode: aa1f1...b5b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har Nordlys fra jollyroom, veldig fornøyd med den! 

Er det lammeskinn i den posen? Vurderer den til tvillingene som kommer i november.

Anonymkode: d7d1c...095

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lammeskinn i den posen? Vurderer den til tvillingene som kommer i november.

Anonymkode: d7d1c...095

Ikke den jeg har, jeg har den med dun 😊

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å ha bilstolpose, og den er perfekt å ha som pose i bagdelen på vogn 😊

Anonymkode: 02775...b0e

Skrevet

Enig med personen over! Bilstolposen er kjempefin å ha i bagen! Jeg kjøpte Voksi move da de hadde 50% rabatt, og solgte den videre til samme pris da babyen hadde vokst ut av den🙂

Anonymkode: bb2c2...df1

Skrevet

Jeg anbefaler Nordlys minivognpose i dun. Vi brukte den som bilstolpose og vognpose i bagen den første vinteren. Veldig kjekt med liten pose når babyen er helt liten. Kommende vinter er den for liten, så da bruker vi voksi urban etter storebror. 

Anonymkode: 489dc...98c

Skrevet

Jeg har en voksi urban. Den er veldig god og varm, med ull og dun. Den koster litt, men til gjengjeld så har eldstemann først brukt den i tre-fire år, og nå har lillesøster tatt den i bruk. Så da vil jeg si den er verdt prisen. 

Du kan selvfølgelig kjøpe en bilstolpose, som andre foreslår, men da trenger du jo mest sannsynlig enda en pose om 6 måneders tid. 

Ull og/eller dun er det varmeste, og jeg vil anbefale en pose med forlenger, så slipper du å kjøpe flere. 

Anonymkode: 44532...c7b

• Liker 1
Skrevet

Har nordbjørn fra jollyroom. Brukte den i Oslo forrige vinter. God og varm, veldig fornøyd med den. Kosta under 500kr.

Skrevet

Brukte ikke vognpose før vi byttet til sittedel. Hadde lammeskinn i bunn og dundyne og evt. pledd oppå i bagdelen.

Har Easygrow Grandma, den er varm og god, men svær og blir nok for stor for mange vognbager. 

Har Easygrow Lite som sommerpose.

Anonymkode: b3a9f...698

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en ikke sånn kjempevarm pose, lagt saueskinn inni posen og supplert med pledd av ulik tykkelse over eller inni posen. Det var det jeg gjorde med begge mine, den ene er født i desember og den andre i mars. 

Skrevet

Veldig fornøyd med easeygrow nature exclusive. Har da kjøpt et lammeskinn utenom som brukes i vogna året rundt :)

Anonymkode: 1172a...f9b

Skrevet

Kjøpt Voksi City her til høstbabyen, ut fra resultater i div tester og forum. Håper det blir bra :)

Anonymkode: 81480...0fa

Skrevet

Easygrow Nord ❤️ 

Anonymkode: 334eb...368

• Liker 2
Skrevet

Vi har Voksi city og Voksi active. Er kjempefornøyd med Voksi active som passer spesielt godt hvis man bor et sted som kan bli veldig kaldt på vinteren.

Anonymkode: f7abf...5b9

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt Voksi City her til høstbabyen, ut fra resultater i div tester og forum. Håper det blir bra :)

Anonymkode: 81480...0fa

Vi har den, veldig fornøyd 😊

Anonymkode: 34ea9...8fd

Skrevet

Vi brukte dyne og teppe i bagen. Det var veldig greit når vi tok med sovende baby inn, for da kunne vi bare lirke av dyna. Det var også veldig greit når vi tok buss og gikk i butikker.

Til de kaldeste dagene hadde vi en ullpose som en fantastisk tante strikket. Den hadde hette og ermer, og var fin å bruke i stedet for andre ullklær. Den åpner vi og brettet ned når vi kom inn.

Anonymkode: 728f1...b14

Skrevet

Easygrow nord ❤️ Både ull og dun, knallpose!

Voksi move i bilstolen, den var helt super 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...