Cas Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Hei:-) Jeg fikk satt inn 2 blastocyster 02.09. Testet positivt 13 dpo, min første positive test noensinne! Mandag 17 dpo begynte jeg å spotte. Onsdag 19 dpo gikk spottingen over til blødning og har blødd siden. Litt mer enn en vanlig mens. HCG 19 dpo var 380. Tok en ny på fredag som jeg ikke har fått svar på enda. Testet med clear blue digital i dag, 23 dpo, og den viser fortsatt 2-3 uker. strimmeltest viser også sterkt positiv. hatt litt mensmurringer i dag, men eller lite smerte. Noen som har hatt lignende erfaringer? Er veldig innstilt på spontanabort, men forstår ikke hvorfor testene ikke blir svakere!!
Love90 Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Det kan jo hende at du fortsatt er gravid medn spontanaborterer en tvilling, ettersom du fikk satt inn to egg. Håper det for deg og at du fortsatt er gravid med en❤️
Cas Skrevet 20. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Love90 skrev: Det kan jo hende at du fortsatt er gravid medn spontanaborterer en tvilling, ettersom du fikk satt inn to egg. Håper det for deg og at du fortsatt er gravid med en❤️ Takk for svar!! Det hadde vært fantastisk❤️ Men føler blødningen kanskje burde avtatt hvis jeg fortsatt var gravid?
Amatariel Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Helt klart mulig at du bare har SA med den ene ja, men også mulig at det er en uskyldig blødning. Jeg har opplevd MYE blod på dette stadiet i syklysen, men det gikk likevel bra med spiren. Krysser fingrene for deg!! Er dessverre ikke annet å gjøre enn å vente på hcg-svar... Du bør vel få fredagens prøve i dag?
Cas Skrevet 21. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2020 35 minutter siden, Amatariel skrev: Helt klart mulig at du bare har SA med den ene ja, men også mulig at det er en uskyldig blødning. Jeg har opplevd MYE blod på dette stadiet i syklysen, men det gikk likevel bra med spiren. Krysser fingrene for deg!! Er dessverre ikke annet å gjøre enn å vente på hcg-svar... Du bør vel få fredagens prøve i dag? Det var skikkelig oppmuntrende, tusen takk! Venter spent på HCG prøven fra fredag i dag. Men strimmeltestene steg fra ons til fredag så tviler på at den gir meg noen svar. Må sikkert ta en ny blodprøve i dag eller i morgen☺️
Cas Skrevet 21. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2020 HCG hadde bare steget til 413 på fredag (386 onsdag). Regner med løpet er kjørt da 😢
Neutral90 Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 7 timer siden, Cas skrev: HCG hadde bare steget til 413 på fredag (386 onsdag). Regner med løpet er kjørt da 😢 Det var leit å lese ❤️ så kjipt å miste etter ivf, men håper det er en trøst at du må vet du kan bli gravid 🌺
Cas Skrevet 22. september 2020 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2020 10 timer siden, Neutral90 skrev: Det var leit å lese ❤️ så kjipt å miste etter ivf, men håper det er en trøst at du må vet du kan bli gravid 🌺 Ja, er det jeg trøster meg med! Så er det bare å mote seg opp til 4. ferskforsøket🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå