melina Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Er det noen som kan anbefale meg en god restaurant i Oslo som er sånn passe uformell? Vi er en gjeng på 8-9 stykker som skal ut å feire bursdagen til mannen, og har ikke lyst at stedet vi skal spise på skal være for stivt og formelt, og samtidig ikke peppes Jeg elsker indisk mat, men det gjør ikke mannen, så da blir det nok ikke det... Endret 23. juli 2005 av melina
Arkana Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 Egon, litt for enhver smak, kanskje litt for uformelt for dere? Mamma Rosa på Egertorget, alle typer mat Big Horn, nydelig biff El Granada på Majorstuen, god spansk mat, koselig restaurant Papa Sigolo ved Rådhuset
Lillesøster Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Jeg er veldig glad i Rehmans på Grunerløkka
Cr@sh Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Cafe Sorgenfri på Aker Brygge. Er jo en "fin" restaurant... men ikke no' problem å gå dit i t-skjorte. Dessuten: Himmelsk mat! Må legge til at den er meget maksimalistisk, sånn hvis du ikke har vært der... Endret 23. juli 2005 av Cr@sh
sprettball Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Delicatessen - tapas nederst på grünerløkka Soria Moria - cafe med middag itilegg, torshov Raymonds mat og vin hus - rimelige 3-retters, vika Dinner - fantastisk kinesisk mat, middels "stivt" , storgata Bølgen og Moi - cafedelen, briskeby Finnes masse muligheter
MiniMjau Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Jeg er veldig glad i Rehmans på Grunerløkka ← ja, det er min favoritt også, men trådstarter ville ikke spise indisk. Kan ikke få SAGT hvor utrolig deilig mat de har der. :-)
Minimor Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Som Arkana sier. BIG HORN. Der er all maten kjempedigg. Er en plass som anbefales på mitt sterkeste. Også Egon som Arkana nevnte er bra. Eller pizzanini på østbanehallen.(magisk mat, og koselig plass)
melina Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2005 Takk for svar alle sammen Vi var ute i går og spiste og endte opp på Villa Paradiso på Grünerløkka. Kjempe koselig sted, og nydelig pizza! Anbefales :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå