AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Noen som har prøvd eller drømmer om å prøve?🙂 Har bare prøvd det med ei dame men var veldig intenst og spennende. Hun fikk noen syke orgasmer av det, så frister å gjøre det med dama mi. Med exen var det hun som foreslo så usikker på hvordan jeg kan ta det opp?🙂 Anonymkode: 17081...7f7 1
Rosatoast Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 De må jo være utrolig vide i vagina, hvis du får en hel knyttneve opp der? Hva er det som er tennende med det, egentlig? Syntes det høres svært ekkelt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 4 minutter siden, Rosatoast skrev: De må jo være utrolig vide i vagina, hvis du får en hel knyttneve opp der? Hva er det som er tennende med det, egentlig? Syntes det høres svært ekkelt ut. Utrolig hva man kan få plass til med lang oppvarming, glidemiddel osv. Fisting er dog neppe for alle, men for noen kan det være en veldig deilig og intens opplevelse. Anonymkode: 17081...7f7 2
LiseOslo Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 (endret) Gjort riktig, med riktig partner, kan fisting være helt fantastisk Det gir meg noen helt syke vaginale orgasmer 🙂 Men som nevnt over: Det er ganske intenst, så ikke alltid, og på langt nær med alle. Det krever god kjemi og mye oppvarming. Endret 21. september 2020 av LiseOslo 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, LiseOslo skrev: Gjort riktig, med riktig partner, kan fisting være helt fantastisk Det gir meg noen helt syke vaginale orgasmer 🙂 Men som nevnt over: Det er ganske intenst, så ikke alltid, og på langt nær med alle. Det krever god kjemi og mye oppvarming. Takk for innspill🙂 Noen tipps til hvordan jeg kan ta det opp med partner? Var lettere med exen siden hun foreslo det etter vi hadde lekt en del med større dildoer. Bruker litt sexleketøy med dama nå, men ikke på størrrelse med hånden min da. Anonymkode: 17081...7f7
LiseOslo Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Takk for innspill🙂 Noen tipps til hvordan jeg kan ta det opp med partner? Var lettere med exen siden hun foreslo det etter vi hadde lekt en del med større dildoer. Bruker litt sexleketøy med dama nå, men ikke på størrrelse med hånden min da. Anonymkode: 17081...7f7 Det er på langt nær alle jenter som kan eller har lyst til å bli fistet, så hvis det ikke er noe for henne så skal du selvfølgelig heller ikke presse henne til det. Men når det er sagt: Bruk fingre i stedet for leketøyene dere bruker. Når hun er god og oppvarmet, og du ser at hun nyter det, stikk inn en finger til. Ta det langsom og forsiktig, og la henne venne seg til det før du går videre. Å kunne ta en hånd er neppe noe hun kan uten videre, så vær tålmodig og ta den tiden det trenger. Når (og hvis) du får inn fire fingre så snakk med henne om det. Kommunikasjon er veldig her. Hvis hun har lyst til å prøve så gå videre med fem fingre, men som sagt langsomt og forsiktig før du prøver med hele hånden. Det er som sagt ikke alle som kan ta en hel hånd, så hvis det er stopp så er det bare å gi seg. Hvis det går bra og hun liker det så kan du fort gi henne noen helt fantastiske orgasmer 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 8 timer siden, LiseOslo skrev: Det er på langt nær alle jenter som kan eller har lyst til å bli fistet, så hvis det ikke er noe for henne så skal du selvfølgelig heller ikke presse henne til det. Men når det er sagt: Bruk fingre i stedet for leketøyene dere bruker. Når hun er god og oppvarmet, og du ser at hun nyter det, stikk inn en finger til. Ta det langsom og forsiktig, og la henne venne seg til det før du går videre. Å kunne ta en hånd er neppe noe hun kan uten videre, så vær tålmodig og ta den tiden det trenger. Når (og hvis) du får inn fire fingre så snakk med henne om det. Kommunikasjon er veldig her. Hvis hun har lyst til å prøve så gå videre med fem fingre, men som sagt langsomt og forsiktig før du prøver med hele hånden. Det er som sagt ikke alle som kan ta en hel hånd, så hvis det er stopp så er det bare å gi seg. Hvis det går bra og hun liker det så kan du fort gi henne noen helt fantastiske orgasmer 🙂 Takk for gode råd.🙂 Vi får prøve oss litt frem å snakke litt om det. Kanskje går det fint og hun har lyst å prøve. Er veldig spennende iallefall. Anonymkode: 17081...7f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå