Gå til innhold

Etter pandeien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nakstad sier at vi kanskje vil klemme hverandre mindre etter pandemien. Greit nok. Jeg trenger ikke klemme andre menn, og ikke alle damer, men hva med dating? Jeg liker å gå på date med damer, dersom det klaffer kanskje kline litt på første eller andre date og gjerne ligge sammen på date to eller tre.

Blir det slutt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det et ikke slutt på det nå, når vi er midt i pandemien. Så hvorfor skulle det bli slutt etterpå? 

• Liker 2
Skrevet

vel, jeg går ikke på date for tiden. er redd for sygdommen

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AndersenG skrev:

Blir det slutt på dette?

Verdens eldste fritidssysler tar aldri slutt, selv redselen for HIV på 80-tallet stoppet ikke oss i å ha sex. Men jeg tror nok det kommer til å feires når pandemien er over, og mulig vi kommer til å se et babyboom som resultat🙈

Skrevet

Det er ikke folk som kysser hverandre som er den store smittekilden. De aller fleste som smittes, blir smittet på fester. Religiøse eller studentfester. 

At du går på date og kysser/ligger er ikke problematisk verken nå eller etterpå. :)

Anonymkode: 744a5...289

Skrevet
14 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Verdens eldste fritidssysler tar aldri slutt, selv redselen for HIV på 80-tallet stoppet ikke oss i å ha sex. Men jeg tror nok det kommer til å feires når pandemien er over, og mulig vi kommer til å se et babyboom som resultat🙈

jeg vil bare pule, ikke ha kjæreste

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke folk som kysser hverandre som er den store smittekilden. De aller fleste som smittes, blir smittet på fester. Religiøse eller studentfester. 

At du går på date og kysser/ligger er ikke problematisk verken nå eller etterpå. :)

Anonymkode: 744a5...289

vi får håpe

Skrevet

Eter pandeien skall jeg leige med flote jeinter 

Anonymkode: 12d25...2a8

Skrevet
38 minutter siden, AndersenG skrev:

jeg vil bare pule, ikke ha kjæreste

Doggystyle med munnbind på - minst risiko. Ingen kyssing eller foreplay.. Rett i doggy. Let's go! 🐕🐕

Anonymkode: 60a2b...449

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doggystyle med munnbind på - minst risiko. Ingen kyssing eller foreplay.. Rett i doggy. Let's go! 🐕🐕

morsom, du:-)

Skrevet
4 timer siden, AndersenG skrev:

morsom, du:-)

Var ikke meningen å være morsom dah... Hadde syns d var digg og spennende 😁 Helst med en jeg visste hvem var da, men...

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke meningen å være morsom dah... Hadde syns d var digg og spennende 😁 Helst med en jeg visste hvem var da, men...

er du jente? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...