AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg har datet en mann i et par mnd nå, vi er vel mer eller mindre sammen snart annenhver dag. Han har nettopp brått mistet en som betyr mye for han, og jeg vil gjerne få han til å føle seg "bedre" , elsket og tatt vare på. Noen tips? Han kommer hit i morgen kveld, så tenkte å diske opp med en god middag. Men hva annet kan jeg gjøre? Tenkte å fylle opp badekaret med litt stearinlys og kos.. eller blir det for cheesy? Menn, hva gjør at dere føler dere elsket? Oppvartet? Og kvinner, hva gjør dere for å bare være gode? Anonymkode: 5defb...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia M Skrevet 20. september 2020 #2 Del Skrevet 20. september 2020 Bare være der for han, tenker jeg? Så er det litt opp til han om han vil prate om tapet eller har større behov for å koble av med deg og tenke på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Del Skrevet 20. september 2020 Hvordan stiller du opp for mennesker som har mistet noen? Du vet det, ja? Ja, da gjør du akkurat det samme for typen din. Vise omsorg. Vise at du er der. Være til stede. Lytte, ikke snakke. Om du ikke har opplevd å være nær noen som har mistet noen så varierer det hvordan de reagerer på sorgen og hva de ønsker. Her er det viktig at du snakker med partneren din og gir han rom om han trenger det. Det er heller ikke slik at han nødvendigvis trenger å muntres opp. Det er lov å være lei og det er lov å gråte, om han ønsker å være trist og gi uttrykk for det så må du akseptere det. De fleste som har mistet noen nær seg vil ikke føle seg bedre uansett på en god stund, da er støtte viktigst. Om jeg sørger eller har mistet noen nærme så ønsker jeg jo å få bukt med disse følelsene, ikke glemme det og tenke på noe annet. Men det er meg, da. Å fylle badekaret med vann og sette frem stearinlys hadde jeg aldri gjort. Det passer ikke i denne situasjonen, det er heller noe som passer når han har hatt en travel dag på jobb eller bare kjeder seg en dag.... Men du kjenner typen din best. Anonymkode: 644bf...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå