AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Jeg har fått med meg at det er mange transpersoner som velger seg kvinnenavn som er litt trashy, harry eller stigmatiserende. F. eks heter mange Desiree, Yvonne, Jeanett(e), Daisy.. Er det fordi de tar det helt ut og driter i hva andre synes om navnevalget, eller er det navn som denne gruppen liker godt? Jeg har ingenting imot homofile, lesbiske, panseksuelle, transseksuelle eller what so ever. En av mine beste kompiser har nå kommet ut som transseksuell etter 25 års ekteskap med barn og hele pakken..Han kaller seg Geir Helene, og det er jo et vanlig navn. (P. S Han vet at jeg skriver dette innlegget..) Anonymkode: a05ef...864 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Jeanette er vel et like vanlig navn som Helene? Jeg kjenner til en transseksuelle kvinne som heter Monica, og to transseksuelle menn, Simen og Espen. Tenker det også er helt vanlige navn. Anonymkode: 34772...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeanette er vel et like vanlig navn som Helene? Jeg kjenner til en transseksuelle kvinne som heter Monica, og to transseksuelle menn, Simen og Espen. Tenker det også er helt vanlige navn. Anonymkode: 34772...2ea Monica glemte jeg, det er også et vanlig transenavn. Ts Anonymkode: a05ef...864
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Kanskje fordi de ofte velger seg navn som barn eller ungdommer. Barn og ungdom velger ikke Grethe, Wenche, Britt, Hanne eller Liv som navn på hverken seg selv eller sine alter egos, dukker, hovedpersoner i fortellinger eller noe som helst. Det gjorde de ikke når jeg var barn på 70-tallet og de gjør det ikke nå. De velger Jeanette, Desiree, Isabell, Charlotte og Amanda. Og gjerne to av dem samtidig. Anonymkode: 36767...330 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Monica glemte jeg, det er også et vanlig transenavn. Ts Anonymkode: a05ef...864 Du har kanskje statistikk som viser hvor vanlig Monica og andre navn er blant transseksuelle? Anonymkode: 34772...2ea
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi de ofte velger seg navn som barn eller ungdommer. Barn og ungdom velger ikke Grethe, Wenche, Britt, Hanne eller Liv som navn på hverken seg selv eller sine alter egos, dukker, hovedpersoner i fortellinger eller noe som helst. Det gjorde de ikke når jeg var barn på 70-tallet og de gjør det ikke nå. De velger Jeanette, Desiree, Isabell, Charlotte og Amanda. Og gjerne to av dem samtidig. Anonymkode: 36767...330 Amanda Isabell ja🤣🤣🤣 Anonymkode: 34bea...09f 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kanskje statistikk som viser hvor vanlig Monica og andre navn er blant transseksuelle? Anonymkode: 34772...2ea Nei men ofte når jeg ser de på tv, i radio eller leser om de, heter de som oftest Desireé og Monica.. Ts Anonymkode: a05ef...864
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 Nå må jeg bytte navn...jeg er langt i fra noen transe og har vist et transe-navn. Anonymkode: 4ec46...d48
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #9 Skrevet 21. september 2020 Mange av de velger stereotypiske strippernavn av de som går fra mann til kvinne, fordi de ikke er transseksuelle, men menn med syke, ekle fetisher. Anonymkode: 4fabd...36b 3
Oida Skrevet 21. september 2020 #10 Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange av de velger stereotypiske strippernavn av de som går fra mann til kvinne, fordi de ikke er transseksuelle, men menn med syke, ekle fetisher. Anonymkode: 4fabd...36b Slike kommentarer sier mer om deg som skriver den, en personene du tydeligvis har fobi mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå