Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Flott artikkel om ufrivillig barnløshet og assistert befruktning i BT-magasinet i dag.. Tårene kom da jeg leste den... Er så glad for at det finnes hjelp å få, selv om man ikke er garantert å lykkes likevel...
Edie Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 BT - er det Bergens Tidende? Og er det mulig å lese den noe sted for oss som ikke får tak i Bergensaviser?
Cr@sh Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 BT - er det Bergens Tidende? Og er det mulig å lese den noe sted for oss som ikke får tak i Bergensaviser? ← Ja? Ligger den på nett f.eks.?
Brudulja Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 (endret) *slettet link, viste visst ikke til selve artikkelen* Endret 23. juli 2005 av Brudulja
Gjest Cinzia, ikke innlogget Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Noen som har en link? Finner ikke artikkelen på BTs nettsider, jeg...
Gjest Wasabi Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 Det går an å lete etter artikkelen på Bergens Tidende sine nettsider www.bt.no, men jeg tror nok den bare er i papirutgaven, og BTMagasinet kom altså ut på lørdag (de store Narvesen-butikkene rundt om i landet har den nok i dag..) Tårene trillet her også, vi er bare i PP3 men det er utrolig sterkt å lese om alle som har prøvd så lenge. Heldigvis er det hjelp å få, enten gjennom prøverør eller adopsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå