AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Hei😊 Håper noen kan hjelpe meg med å forstå hva som skjer med kroppen min. Problemet er vonde mensensmerter uten mensen. Jeg fødte for 1 år siden og ammer litt enda. Første mens kom for 30 dager siden. Jeg er klar over at mensen kan være uregelmessig etter fødsel, spesielt siden jeg ammer enda. Jeg trodde virkelig at mensen skulle komme for to dager siden. Hadde vonde menssmerter fredag, lørdag kveld og av og på i dag. Ca 10 mnd etter fødsel hadde jeg også en runde med vonde mensensmerter noen dager uten blødning. Det kan ikke ha vært eggløsning fordi det tok jo to måneder før mensen kom. Hva er dette for noe? Anonymkode: ea39b...910
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Har du aldri hatt det før? Jeg har alltid hatt mensensmerter utenom mensen, og har hatt det relativt ofte siden jeg fikk mensen for over 13 år siden. Jeg trodde det var helt vanlig. Anonymkode: 1d942...b61
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri hatt det før? Jeg har alltid hatt mensensmerter utenom mensen, og har hatt det relativt ofte siden jeg fikk mensen for over 13 år siden. Jeg trodde det var helt vanlig. Anonymkode: 1d942...b61 Jeg har aldri hatt mensensmerter utenom mensen før. Det er helt nytt for min del. Har du Regelmessig syklus? Anonymkode: ea39b...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå