AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Hei, dere! 😊 Jeg er helt avhengig av å bruke tørketrommel, både på grunn av helseårsaker og av plassmangel. Men jeg opplever at alt av gensere blir så vanvittig statisk. Har dere noen tips om hvilke stoff/materialer/klær som tåler tørketrommel godt og ikke blir noe nevneverdig statisk? Jeg har fått med meg at syntetiske stoffer blir veldig statisk 🙈 Setter pris på alt av tips og råd. Klærne må jo også tåle tørketrommelen og ikke bli ødelagt. Jeg har en helt ny tørketrommel med mange spesialprogrammer. Anonymkode: f81ca...f76
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Alt med elastan og elastikk i seg blir slaskete. De tåler ikke varme. Anonymkode: 085f9...8e4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt med elastan og elastikk i seg blir slaskete. De tåler ikke varme. Anonymkode: 085f9...8e4 Veldig godt tips! Takk for at du tok deg tid til å svare 🙂 Flere? TS Anonymkode: f81ca...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå