Liljerød Skrevet 20. september 2020 #1 Del Skrevet 20. september 2020 Hvilket ullundertøy bruker du og vil du anbefale det videre? Jeg synes Pierre Robert er gode på design, men det blir fort hullete og er litt dyrt. Cubus sitt er fint, men de er ofte utplukket på størrelse. Kari Traa sitt er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Del Skrevet 20. september 2020 Fleece strømpebuksene på europris er herlige. Bor i de hele den kalde årstiden. Anonymkode: ff317...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg liker Cubus' ullsingleter fordi de er pene og de har farger. Jeg er så lei av at ull alltid er svart eller hvitt. Kari Traas er fint, men veldig dyrt og så har jeg ikke sett singleter. Jeg er ikke så glad i langermet ullundertøy, det blir sjeldent brukt. Ullstilongser bruker jeg også sjeldent. Cubus' er fint, fargerikt og en grei pris. Anonymkode: 89d4b...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Del Skrevet 20. september 2020 Northern playground! Nydelig kvalitet og ser så pent ut at det kan brukes som vanlig genser. Anonymkode: 89016...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg kjøper Eva ullundertøy på Sparkjøp. Har aldri hatt noe problematikk med hull etc som jeg har også opplevd på Pierre Robert sine. Er kjempefornøyd med Eva ullundertøy alså Anonymkode: 042de...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Del Skrevet 20. september 2020 Nøstebarn sitt er kjempebehagelig, anbefaler det veldig. Anonymkode: b504c...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #7 Del Skrevet 20. september 2020 Gå inn på sparkjøp, der har dem 40 % rabatt på safa ullklær nå. Det er bra syns jeg. Anonymkode: bf12f...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. september 2020 #8 Del Skrevet 20. september 2020 Liker godt Ullvang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #9 Del Skrevet 20. september 2020 Janus ❤️ Mye bedre kvalitet enn Kari Traa, og ofte til skikkelig rimelige priser på Obs eller Janus outlet. Anonymkode: 93103...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #10 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg er fornøyd med Janus kjøpt på Coop Obs. De har 40% rabatt en gang i mellom. Ikke det mest fancy designet, men bra kvalitet som holder noen år. Anonymkode: 32740...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #11 Del Skrevet 21. september 2020 Ullsingleter til bruk under vanlige klær (type på på kontoret klær) kjøper jeg på cubus. Er de utplukket på nett også? Jeg har som regel ikke problem med å finne i S der jeg bor. Ull-tskjorter til å trene i kjøper jeg også på cubus - de helt vanlige er veldig greie å trene i, er ikke laget for trening, men fungerer jo like bra til det som til annet bruk. Ulltrøyer til type ut-på-tur-bruk kjøper jeg som regel på Sport Outlet, har mange fine fra Heldre. Kari Traa er helt vilt overpriset, og ikke i bedre kvalitet enn billig-merkene. Anonymkode: 282c9...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #12 Del Skrevet 21. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på sparkjøp, der har dem 40 % rabatt på safa ullklær nå. Det er bra syns jeg. Anonymkode: bf12f...632 Enig, Safa har silkeull som er mykt og godt😊🙌🏻 Anonymkode: 25c02...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå